2777
2789

نه بابا ۴گرمی خیلی کوچیک نیستااا خوبه بنظرم انجامشبده

💜عضو گروه بنفش💜قد۱۷۲💜وزن شروع ۷۸💜وزن هدف ۶۵💜                                                                                            👻Hayatta seni mutlu eden şeylere zaman ayır💫💪🏻🎨📷💞

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هرچی محکم تربرداری بنفعته ،،نازک زودی ضربه میخوره خب 

😍لطفایه صلوات مهمونم کن تایه شغل خوب ومرتبط بارشتم نصیبم شه😍❤یه روزی میرسه که توی آینه بخودم میگم دمت گرم سخت بود ولی ازپسش براومدی😍

نه زیاد نازک نمیشه

بانوی قدرتمند از همه لحاظ زیبا باش!😉                      ..قصدم از اومدن به این سایت بیشتر کمکه تا سرگرمی..                                                               ..به امید روزی که به همه موجودات اهمیت بدیم..

وزن بالابگیربه تعدادشون فک نکن یه چیزی بگیرمحکم باشه من قبلا۸گرمی داشتم خیلی خوب بود۴گرمی بادستم کج میشه

وزن شروع:۷۱......وزن الان:۶۲،۶۵۰......وزن هدف تاعید:۶۰......وزن هدف اصلی :۵۰ شروع دوباره پیاده روی۲۷دی 
هرچی محکم تربرداری بنفعته ،،نازک زودی ضربه میخوره خب 

آره منم یه تک پوش داشتم سنگین بوداصلاتاآخرآخ نگفت فقط برای خریدخونه فروختمش

وزن شروع:۷۱......وزن الان:۶۲،۶۵۰......وزن هدف تاعید:۶۰......وزن هدف اصلی :۵۰ شروع دوباره پیاده روی۲۷دی 
با ده تومن میشه تکپوش بردارم

اره بابامیشه،تک پوش هم نشه ازاین النگوهای متوسط میشه که تکی هم میتونی بندازی 😍پیشاپیش مبارکت باشه باشادی ازش استفاده کنی

😍لطفایه صلوات مهمونم کن تایه شغل خوب ومرتبط بارشتم نصیبم شه😍❤یه روزی میرسه که توی آینه بخودم میگم دمت گرم سخت بود ولی ازپسش براومدی😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز