2777
2789
چرا نه؟؟؟ بابا زحمت میکشم خب . واقعا اندازه زحمت حقوق نمیدن😐

خدای شیش ساعت کمه واسه این حقوق🥴

اون لحـظه که آدما باهات کاری میکنن که حالت از سادگـیت بهم میخوره دقیقا همون لحظـه یه آدم دیـگهٔ میشی !ببین من بدترین آدم روی زمین هم که بشم بازم متوجه نمیشم کدوم قسمتش میتونه به تو ربط داشته باشه😏🤞آقایون نامحترم برید به همون خوار و مادرتون درخواست دوستی بدین😡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدایی؟  با ۱۹سال سن؟😳😳 بابا افرین بهت دختر به ماام بگو یاد بگیریم

نه گفتم این قدر حقوق خوبه ...نگفتم آنقدر درآمد دارم که😶

💫❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍                                       
چقدر داری گلم؟ آفرین که راضی هستی من هیچوقت راضی نیستم 😥

من سرکار نمیرم

سود سهام میگیرم

ماهی ۷ تا ۱۰ تومن متغیره

تو چه دانی که پس هر نگه ساده من/چه جنونی،چه نیازی،چه غمیست/یا نگاه تو،که پر عصمت و ناز/بر من افتد،چه غذاب و ستمیست/دردم این نیست ولی/دردم این است که من بی تو دگر/از جهان دورم و بی خویشتنم/تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم....
بخدا کمه واسه ۴ ساعت خوب بود 

بشین دختر خوب واقع بین باش

اون لحـظه که آدما باهات کاری میکنن که حالت از سادگـیت بهم میخوره دقیقا همون لحظـه یه آدم دیـگهٔ میشی !ببین من بدترین آدم روی زمین هم که بشم بازم متوجه نمیشم کدوم قسمتش میتونه به تو ربط داشته باشه😏🤞آقایون نامحترم برید به همون خوار و مادرتون درخواست دوستی بدین😡
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792