2777
2789
عزیزم تلاش کنی حتما میشه 

اره اونکه صد البته ☺باید همت کنم 😥

♩بزن باران بهاران فصل خون است♩بزن باران که صحرا لاله گون است♩بزن باران که دین را دام کردند♩شکار خلق و صید خام کردند♩بزن باران خدا بازیچه ای شد ♩که با ان کسب ننگ و نام کردند♩بزن باران به نام هرچه خوبیست♩به زیر اوار گاه پایکوبیست♩مزار تشنه جو باران پر از سنگ♩بزن باران که وقت لایروبیست♩بزن باران بهاران فصل خون است♩بزن باران که صحرا لاله گون است♩

@rozha72‍ 

عزیزم اون تاپیک ماما و داروساز تعطیل شد، راستش میخواستم یه سوال بپرسم ازتون

واقعا درآمد کسی که تازه فارغ التحصیل شده ۱۴ تومنه ؟

توی طرح درآمدشون چقدره ؟ آخه یکی از آشنایان پسرش تازه درسش تموم شده، میگفت درآمدش فلان هست و ... واقعا چطوریه درآمدش؟

هنوز داروخونه نزدن براش

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


@rozha72 ‍  عزیزم اون تاپیک ماما و داروساز تعطیل شد، راستش میخواستم یه سوال بپرسم ازتون واقعا ...

عزیزم بله داروسازی تعرفش برای کسی که تازه وارد بازار کار میشه ۱۴ هست به ازای ۸ ساعت کاری در کل ساعتی ۹۰ براشون حقوق حساب میشه 

عزیزم بله داروسازی تعرفش برای کسی که تازه وارد بازار کار میشه ۱۴ هست به ازای ۸ ساعت کاری در کل ساعتی ...

اگه مسعول فنی یه جای عالی باشن دیگه خیلی احترام بزارن

ولی داروسازی بدون دارو خانه فایده نداره. یه حقوق کاملا معمولی و ثابت دارن

آها مرسی عزیزم از توضیحت

آخه پدر و مادرش پزشک هستن و منم واقعا حسادتی نداشتم، اصلا بهش فکر نمیکردم ... ولی دیدم مادرش ظاهرا خیلی با ما رقابت داشته و برای همین کنجکاو شدم بدونم... میگفت پسرم از پدرش درآمدش بیشتر بوده و این برام عجیب بود چون پدرش پزشک هست.... پس همون ۱۴ هست، شهرستان مرکز استان هستند

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز