2777
2789
عنوان

طلاق عاطفی

1899 بازدید | 69 پست

دوتا بچه کوچیک دارم ذره ایی از شوهرم محبت نمیبینم هر چی هم محبت کنم به چشمش نمیاد خیانت میکنه بد دهن و عصبی هستش دست بزن شدید داره پر توقعه دوساله اصلا طرفم نمیاد همش من رفتم طرفش ولی از بعد خیانتی که بهم کرد دیگه نرفتم طرفش خسته شدم نمیدونم چیکار کنم هرچی هم خدارو صدا میکنم اصلا انگار نیست که صدامو بشنوه

عزیزم خدا کمکت کنه🥺

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

طلاهامو فروختم کمکش کردم خونه خرید براش ماشین خریدم انداختم زیر پاش مارو میزاشت میرفت یه فاحشه رو میگردوند شب و روزم شده گریه و حسرت خیلی خسته ام نیاز به یه آغوش گرم به محبت دارم هرچی بچه هامو بغل میکنم میبوسم ولی آغوش و بوسه همسر یه چیز دیگه است 

خیلی سخته

صحبت کردین باهاش

دلیل رفتارش چیه

ببرش پیش روانپزشک با دارو رام میشه

خیانت چرا?

کاربری ترکیده شده سال ٩٥. بیهوده ست مجادله بر سر دیانت یا بی دینی آدمها,کسی که دروغ نمیگوید,مهربان است,از رنج دیگران اندوهگین می شود به مقصد رسیده است,از هر راهی که رفته باشد.
طلاهامو فروختم کمکش کردم خونه خرید براش ماشین خریدم انداختم زیر پاش مارو میزاشت میرفت یه فاحشه رو می ...

حتما همه چیزم به نام اونه?

کاربری ترکیده شده سال ٩٥. بیهوده ست مجادله بر سر دیانت یا بی دینی آدمها,کسی که دروغ نمیگوید,مهربان است,از رنج دیگران اندوهگین می شود به مقصد رسیده است,از هر راهی که رفته باشد.
خیلی سخته صحبت کردین باهاش دلیل رفتارش چیه ببرش پیش روانپزشک با دارو رام میشه خیانت چرا?

نه دیگه بعد خیانت چه صحبتی فقط میخواد روی کارش درپوش بزاره گفت اشتباه کرده و تموم شده ولی میدونم که ادامه داره

نه دیگه بعد خیانت چه صحبتی فقط میخواد روی کارش درپوش بزاره گفت اشتباه کرده و تموم شده ولی میدونم که ...

اگه بخواد ادامه بده که شما چطور تحمل میکنی

بلاخره یا باید درست بشه یا تموم 

کاربری ترکیده شده سال ٩٥. بیهوده ست مجادله بر سر دیانت یا بی دینی آدمها,کسی که دروغ نمیگوید,مهربان است,از رنج دیگران اندوهگین می شود به مقصد رسیده است,از هر راهی که رفته باشد.
تو منی یا من تو  دقیقا  منم مثل شمام ولی من یه بچه دارم

خیلی اشتباه کردم بچه دومم رو نگه داشتم خواهر و مادرم وقتی یه ماهم بود گفتن بنداز زندگیت داغونه ولی از خدا ترسیدم الانم عاشق دخترمم لحظه ایی از چشمم دور نمیکنم ولی زندگیم بعداز خیانتش اونم با زنه شوهر دار نابود شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792