علیکریمی مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 114 عنوان تبخال 109 بازدید | 7 پست بچه ها تبخال زدم تروخدا بگین جیکار کنم سریع خوب بشه پنجشنبه مجلس خواهرشوهرمه منم یکی کنار دماغم زده یکی گنده رو لبم 1400/11/19 | 18:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
azin_joonm عضویت: 1399/11/14 تعداد پست: 3790 عزیزم پماد اسیکلوویر بگیر بزن روی تبخالت ساعتی یبار باید بزنی ولی اصلا رشد نمیکنه تبخالت و محو محو میشهمن همیشه دو هفته تبخالم میموند با این پماده نهایت دو روز باشش
علیکریمی مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 114 عزیزم پماد اسیکلوویر بگیر بزن روی تبخالت ساعتی یبار باید بزنی ولی اصلا رشد نمیکنه تبخالت و محو محو م ... مرسی زدم ینی هر ۱ ساعت پاک کنم دوباره بزنم؟؟قرص اسیکلوویر ۱۰۰۰هم دارم اما نمیدونم چطور بخورم
علیکریمی مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 114 قاشق مسی بزار فریزر بعد چند ساعت بزار رو تبخالت صبحی یخ گذاشتم اما هیچی نشد..بازم میزارم مرسی عزیزمدعا کن خوب بشع😭😭
azin_joonm عضویت: 1399/11/14 تعداد پست: 3790 مرسی زدم ینی هر ۱ ساعت پاک کنم دوباره بزنم؟؟ قرص اسیکلوویر ۱۰۰۰هم دارم اما نمیدونم چطور بخور ... اره پاک کن دوباره بزن من قبلا روزی یبار میزدم تاثیر نداشت ولی بعدش هر ساعت زدم و تاثیر گرفتمراجب قرصش چیزی نمیدونم
علیکریمی مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 114 اره پاک کن دوباره بزن من قبلا روزی یبار میزدم تاثیر نداشت ولی بعدش هر ساعت زدم و تاثیر گرفتم ... باشه عزیزم مرسی ایشالا ک خوب شم فعلا ک میسوزه😭
سس_مایونز عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 1104 صبحی یخ گذاشتم اما هیچی نشد..بازم میزارم مرسی عزیزم دعا کن خوب بشع😭😭 بازم بزار ایشالا که خوب میشه