2777
2789

آیییی

💚 فرازی ازوصیت نامه سردار سلیمانی برادران و خواهرانم! جهان اسلام پیوسته نیازمند رهبری است؛ رهبری متصل و منصوب شرعی و فقهی به معصوم. خوب می دانید منزّه ترین عالِم دین که جهان را تکان داد و اسلام را احیا کرد، یعنی خمینی بزرگ و پاک ما، ولایت فقیه را تنها نسخه نجات بخش این امت قرار داد؛ لذا چه شما که به عنوان شیعه به آن اعتقاد دینی دارید و چه شما که به عنوان سنّی اعتقاد عقلی دارید، بدانید [باید] به دور از هرگونه اختلاف، برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. خیمه، خیمه رسول الله است. اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است. دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمی ماند؛ قرآن آسیب می بیند  ازاصول مراقبت کنید  اصول یعنی ولیّ فقیه، خصوصاً این حکیم، مظلوم، وارسته در دین، فقه، عرفان، معرفت؛ خامنه‌ای عزیز را عزیزِ جان خود بدانید. حرمت او را حرمتِ مقدسات بدانید.                                                         💚مااهل کوفه نیستیم علی تنها بماند  هزاران بار جانم فدای رهبری💚 خدایا از عمرمن برداروبه عمررهبرم بیفزا واورا تا ظهور حضرت مهدی عج برای ماحفظ کن🙏

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عوضیییییی

 نباید تو دنیایی که: “چایی سبز بعد از جوشوندن زرده و چایی سیاه قرمز، ۷ تیر ۶ تا تیر داره، کولر گازی با برق کار میکنه و اَره برقی با بنزین، خواجه کرمانی شیرازیه و صائب تبریزی اصفهانیه و ستار همدانی تبریزی، ۳ تفنگ دار ۴ نفرن، عطاری ها عطر ندارن و قهوه خونه ها قهوه نمیفروشن، هزارپا ۶۰ تا پا داره، اچار فرانسه مال انگلیسه، با قاشق چای خوری چایی نمیخورن، جعبه سیاه هواپیما نارنجیه، ۵۱ بر ۱۷ بخش پذیره” به کسی اعتماد کنی.                                                          (زندگی برای من قشنگه! خیلی چیزای دیگه توش هست که من دلم میخواد ببینم.. میخوام بمونم ببینم ظلم تا چه حد پیش میره! میخوام بمونم و ببینم آدم تا چه اندازه قوه ستم کشیدن داره؟ میخوام بمونم و تموم رنگ‌های رنگین کمون دروغ رو ببینم! میخوام بمونم و بنویسم..میخوام مردمو بشناسم..تو خیال میکنی شناختن آدمای خوب و بد خودش کم کیف داره؟گمون میکنی دیدن طبیعت و لذت بردن از طبیعت تموم شدنیه؟) 

ای جیه 

قره قروت؟

دیکتش درسته؟😁😁🤪

❌️کلاس مکالمه و گرامر از پایه❌️ قسطی❌️ بعداز رضایت شهریه رو بده 🤓  با روش ابداعی خودم سریع و اسون و کم هزینه  اینم  نطر شاگردای نی نی سایتم https://www.ninisite.com/discussion/topic/3625153/کی-دوست-داره-زبان-فول-بشه-پولشم-بعداز-رضایت?postId=116182736

تریاکه؟🤔😐

کور و کر عشقیم، تو کر من ز تو کر تر 🤨 تو خاک به سر هستی و من خاک به سر تر 🤔 گویندکه عشّاق جهان عقل ندارند 🤪 یعنی تو خری، من به مراتب ز تو خر تر🥴😐😒  با من حرف بزن خوشحال میشم😊❤👈🏻                                                                   https://harfeto.timefriend.net/16659465436185

لنت بت

حکایت ما و این زندگی، حکایت "انگشت کوچیکه پا" و پایه ی مبله درسته زندگی خیلی نامرده و زورش ب ما میرسه ولی میخوام بت بگم: مث انگشت کوچیکه پا پرو باش با هر زخمی ک زندگی بت زد درداتو بکش، اما زود ب خودت بیا و نشونش بده کی رئیسه😁🤪 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز