2777
2789
عنوان

Pcoکسی هست

70 بازدید | 3 پست

ریزش مو ناشی از پی سی او بیشتر از کدوم قسمته


من ازمایش و سونوگرافیمم هردوش پی سی او رو منفی اعلام کردن اما از بچگی مو زائد داشتم  پریودیمم ی ماه عقب میفته بعضی وقتا اما تو شرایط کنکور و استرسم 

امکان داره برا استرس باشه یا پی سی او

خب وقتی سونو گفته نیستی یعنی نیستی دیگه


احتمالا همون استرسه

وقتی برای تاپیک شما نظر میدیم و راهنماییتون می‌کنیم،لایک کردن شما نشانه شعور شماست که “ممنونم از زمانیکه در اختیارم گذاشتید”….اینجا به هیچ عنوان جای درد و دل و مشورت گرفتن برای مسائل مهم زندگی مشترک نیست… لطفا به هیچ عنوان براساس نظرات کاربران با سنهای پایین و فرهنگ های مختلف تصمیم های جدی نگیرید…☘️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شما میگی هم آزمایش هم سونو نشون داده پی سی او نیستی عزیزم الکی ب خودت استرس نده

این استرس سرمنشا تمام بیماری های سیستم ایمنی میشه خودتو کنترلدکن نزار استرس بهت غلبه کنه ریزش موهم بخاطر هورموناته ک میگی منظم نیستن قاعدگیات نگران نباش

خداروشکر ❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز