2777
2789
عنوان

خسته شدمم دیگه 🥺

298 بازدید | 11 پست

سلام من ۱۷سالمه از بچگی با یکی از پسر های فامیل همش هم بازی بودیم تموم عکسا کنار هم از همون بچگیم هم بهم می‌گفت دوست دارم وقتی بزرگ شدم باهات ازدواج کنم ،البته من بچه بودم بهرحال جدی نمیگرفتیم تا پارسال ک بهم گفت هنوزم دوست دارم و حسم همونه راستش خودمم یجورایی بهش علاقه مندم و اینکه هیچوقت هم درخواست رل و دوستی و اینا اصلا نداشته دختر باز نیس و با کسی هم نبوده ،ی مدت کوتاه هم در حد سلام و اینا پیام می‌دادیم ک من گفتم بهش بیا الان به هیچی فکر نکنیم و فقط درس بخونیم تلاش کنیم دانشگاه بریم و... قبول کرد .تموم شد ،بنظرتون کارم اشتباهه؟!

 همسن هستیم البته 

مذهبی ام ولی با افراد عرزشی صحبتی ندارم،کسی که باید بفهمه با این همه اتفاق فهمیده پس اگه شستم و گذاشتمت کنار کاملا ناراحت شو و برو بشین فکر کن🌹🤗

نه

من نمی‌خوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین 

یهترین کارو کردین چندسال صبر کنید حداقل پسر ۲۴ الی ۲۵سالش بشه از نظر عقلی تکامل پیداکنه از لحاظ مالی مستقل بشه

هرکسی خود داند وخدای خودش که چه دردیست در کجای دلش🥺 برا خونه دارشدنم صلوات میفرستی مهربون😍😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یهترین کارو کردین چندسال صبر کنید حداقل پسر ۲۴ الی ۲۵سالش بشه از نظر عقلی تکامل پیداکنه از لحاظ مالی ...

اره منم همینارو گفتم ایشونم قبول کردن 

ممنونم بازم 

مذهبی ام ولی با افراد عرزشی صحبتی ندارم،کسی که باید بفهمه با این همه اتفاق فهمیده پس اگه شستم و گذاشتمت کنار کاملا ناراحت شو و برو بشین فکر کن🌹🤗

ن عزیزم چرا اشتباه باشه تازه کار خوبی کردی این سن برای ازدواج خوب نیست 

ازدواج که نه بابا خودمم خیال ازدواج ندارم ی عالمه برنامه برای ایندم دارم هنوز 

و اینک چون ایشونم سنش خیلی کمه برای همین گفتم الان رابطه ای نباشه بهتره 

من بیشتر آسیب میبینم تا ایشون 

مذهبی ام ولی با افراد عرزشی صحبتی ندارم،کسی که باید بفهمه با این همه اتفاق فهمیده پس اگه شستم و گذاشتمت کنار کاملا ناراحت شو و برو بشین فکر کن🌹🤗

اره منم همینارو گفتم ایشونم قبول کردن  ممنونم بازم

خب خوبه نشون میده پسر عاقلی هست 

میدونی پسرا تو این سن هورموناشون بالاست نمیشه زیاد رو حرفاشون حساب باز کرد بزار یکم بیشتر تو اجتماع بره دانشگاه بره با آدمای بیشتر تعامل داشته باشه چندتا دختر کنارش ببینه ببین اگه حسش عوض نشد اونوقت بدون حرفش حرف بوده.خیلی ام خودتو درگیرش نکن عزیزم خودتم همینطور به خودتون فرصت بدین اون آقا نه اولین آدم خوب وخواستنی برات رو زمینه نه آخریش . کاش یکنفرم یه زمانی اینارو بمن میگفت

هرکسی خود داند وخدای خودش که چه دردیست در کجای دلش🥺 برا خونه دارشدنم صلوات میفرستی مهربون😍😘
خب خوبه نشون میده پسر عاقلی هست  میدونی پسرا تو این سن هورموناشون بالاست نمیشه زیاد رو حرفاشون ...

منم برای همین وارد رابطه نشدم ایشون خیلی راحت میتونست هرکار بکنه ،هیچوقت بهم دست نزده حتی وقتی از کنارم هم میخواد رد بشه خودشو جمع می‌کنه ک بهم نخوره ...

دقیقاً حرفاتون حرفهای خودمه😅 

عزیزم ناراحت شدم براتون 🥺ایشالا بهترین اتفاقات براتون بیفته 💜 


مذهبی ام ولی با افراد عرزشی صحبتی ندارم،کسی که باید بفهمه با این همه اتفاق فهمیده پس اگه شستم و گذاشتمت کنار کاملا ناراحت شو و برو بشین فکر کن🌹🤗

منم برای همین وارد رابطه نشدم ایشون خیلی راحت میتونست هرکار بکنه ،هیچوقت بهم دست نزده حتی وقتی از کن ...

فدات گلم الان خوشبختم۳۴سالمه دوتا بچه دارم  ولی سره عشق وعاشقی دوران نوجوانی خیلی اذیت شدم خیلی عذاب کشیدم چقددددر گریه وناراحتی الان یادم میفته اعصابم خورد میشه چرا هیشکی راهنماییم نکرد 

هرکسی خود داند وخدای خودش که چه دردیست در کجای دلش🥺 برا خونه دارشدنم صلوات میفرستی مهربون😍😘
فدات گلم الان خوشبختم۳۴سالمه دوتا بچه دارم  ولی سره عشق وعاشقی دوران نوجوانی خیلی اذیت شدم خیلی ...


خدارو شکر عزیزم خیلی خوشحال شدم 😍 

ایشالا مانا باشید 🌷 برای منم دعا کنین 💜

مذهبی ام ولی با افراد عرزشی صحبتی ندارم،کسی که باید بفهمه با این همه اتفاق فهمیده پس اگه شستم و گذاشتمت کنار کاملا ناراحت شو و برو بشین فکر کن🌹🤗

خدارو شکر عزیزم خیلی خوشحال شدم 😍  ایشالا مانا باشید 🌷

فدات گلی از ته دل دعا کردم خوشبخت بشی😍😍😘😘🌹🌹

هرکسی خود داند وخدای خودش که چه دردیست در کجای دلش🥺 برا خونه دارشدنم صلوات میفرستی مهربون😍😘
فدات گلی از ته دل دعا کردم خوشبخت بشی😍😍😘😘🌹🌹

😍💜🌷🥺

مذهبی ام ولی با افراد عرزشی صحبتی ندارم،کسی که باید بفهمه با این همه اتفاق فهمیده پس اگه شستم و گذاشتمت کنار کاملا ناراحت شو و برو بشین فکر کن🌹🤗

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز