2777
2789
عنوان

دانشگاه

153 بازدید | 15 پست

سلام بچه ها کسی میدونه ترم بهمن ماه واسه ورودی های بهمن از کی شروع میشه؟ ب من گفتن دانشگاه خودش واست انتخاب واحد میکنه من از اول بهمن دارم میزنم تو سایت اموزشیار برنامم رو نگا کنم نمی یاره میزنم در انتظار انتخاب واحد توسط سر ترم 😕یعنی چی ترم کی شروع میشه 

فرهنگیانید؟


چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 ن دانشگاه ازاد 

اهان دانشگاه ازاداز16شروع میشه  حتماانتخاب واحدمثل ما

کلاساهم شروعش23بهمنه

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

اهان دانشگاه ازاداز16شروع میشه  حتماانتخاب واحدمثل ما کلاساهم شروعش23بهمنه

وای همش استرس اینو دارم ک نکنه فردا کلاس ها شروع بشه و من نمیدونم هنوز برنامم چیه🤦🏻‍♀️

وای همش استرس اینو دارم ک نکنه فردا کلاس ها شروع بشه و من نمیدونم هنوز برنامم چیه🤦🏻‍♀️

 اموزش خیلی کنده طرف ماهم همینه فرداانتخاب واحده بعدهنوزدروس روتوسایت ارائه ندادن  

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

وای یعنی چی منی ک اولین بارمه خیلی استرس دارم 

منم ترم دوم هستم این ترمی که بیادمنتهی فرهنگیان هنوزنذاشتندبرامون میزارنداگرنماینده کلاستون هست بپرس ازش که پیگیری کنه ازبخش اموزش دانشگاه

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

منم ترم دوم هستم این ترمی که بیادمنتهی فرهنگیان هنوزنذاشتندبرامون میزارنداگرنماینده کلاستون هست بپرس ...

ترم اولم تاحالا دانشگاه نرفتم ورودی بهمنم🤦🏻‍♀️هیچ کلاسی وجود نداره ک نماینده داشته باشه 🤦🏻‍♀️😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز