2789
عنوان

تاپیکای سمّی 😐

122 بازدید | 17 پست

نی نی سایت پر شده از تاپیکای سمی

تحمیل عقاید بی ریشه

چقدرم بازدید کننده داره که همه میان فش میدن میگن خو که چی 

خب ما استقبال نکنیم اینجور عنوانا زیاد نمیشه دیگه

تا حالا هزار بار دیدم گذاشت فلان شد الان شد تو لباس زیرم خون دیدم نکنه پاره شده..اینا همش برا جلب توجهه ینی ملت اینقد بی سواد شدن؟


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


جالب اینه اکثر اونایی که از سطح پایین تاپیکای سایت گله دارند دقیقا همونایی هستن که از اول تا آخر این مدل تاپیکا دارن تخمه میشکنن

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

فقط اون خانوم ک تاپیک زده بود بردارم وقتی می‌ره حمام من بعدش میرم میبینم روی دوش و شیر آب ها ...برادرم هست آیا من ممکن باردار بشم ؟؟؟؟


یعنی علم پزشکی و باوری کلا نابود کرد مگ اسپرم ها قابلیت پرواز و پریدن دارن ک از روی شیر و دوش بپرند   

فقط اون خانوم ک تاپیک زده بود بردارم وقتی می‌ره حمام من بعدش میرم میبینم روی دوش و شیر آب ها ...براد ...

😂😂😂

  دختری که عاشق همجنس خودش شد..                                                                                         im lesbian   -   LGBT.Q

یا مثلا می ذاره منو شوهرم قبل ازدواج دوست بودیم برای رابطه هم حد و مرز نمیذاشتم الانم خیلی خوشبختیم و فلان..زدم رو پروفایلش که پیام بدم چته چرا همچین چیز بی شرمیانه ای گذاشتی .دیدم کلی تاپیک دیگه قبلا گذاشته که شوهرم منو میزنه چیکار کنم و یا وکیل خوب تو تهران معرفی کنید برای طلاق و چند تاپیک دیگه از طلاق

فقط هدفش این بوده که بقیه هم به روز اون گرفتار بشن؟؟؟؟

بعضیا واقعا سوادش رو ندارن!

تو بعضی مناطق حتی نمیدونن جلو گیری چی هست

اما خب اینکه سایت پر از نوجوون زیر ۱۸ سال هم بی تاثیر نیست

    اللهم الرزقنا شهادته فی سبیل الله...میشه این دعا رو در حقم بخونید🌷 لطفا برای روح یکی از  عزیزان درگذشتم صلوات بفرستید..خدایا مارا آن ده که آن به🤲...شکر به آنچه از رحمتت دارم🤲 و شکر به آنچه از حکمتت ندارم...🤲الهی مجازات گناهانم را با عدالتت برمن مده...جزای گناهم را با رحمانیتت محاسبه فرما... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792