واسه بورسیه هرمقطعی باشی میتونی بری
اما خب بهترینش میشه گفت واسه کارشناسی ارشده
تو برای اپلای اول باید مشخص کنی چه کشورهایی میخوای بری و کدوم دانشگاه ها
حالا میری میبینی برای اپلای اولا کی فرصت دارن دوما چه مدارکی میخوان
رشته به رشته متفاوته بعضی رشته آزمون دارن بعصی ها مصاحبه بعضی ها هردو و بعضی ها هیچکدوم
تو مدارکت رو آماده و ارسال میکنی؛حالا بعضا شرایط اپلای واسه پذیرش دانشگاه و بورسیه اشون یکیه بعضی دانشگاه ها جدا
که باید چک کنی
از دانشگاه که پذیرشتو گرفتی میری سایت سفارت ببینی ویزای تحصیلی چیا میخواد جور میکنی میری مصاحبه و تمام