سلام دوستان
این ماه میخوام برای بارداری اقدام کنم
دیروز رفتمسونو فولیکول غالب گفتن رویت نشد
دکتر دوباره برام سونو نوشت
البته بگم که من پریود هام نامنظمه کلا و سیکل منظمی ندارم که بگم هر ماه سرموعد پریود میشم
تبلی تخمدان هم ندارم ازمایشاتمم همش خوبه
تنها چیزی که هست اینه که بخاطر تیروئیدم سیکل هامنامنظمه
کیت تخمگ گذاری استفاده کردم از روز ۱۰ سیکل منفی اومد یعنی یه خط پررنگ
دکترم برام سونو نوشت که دوباره برای فولیکول برم
به نظرتون من هنوز تخمگگذاری انجام ندادم یا کلا این ماه نمیتونم اقدام کنم؟
اخه تقویم گوشیم که برای پریودی هست ۵ روز دیگه رو زده روز تخمک گذاری
خیلی استرس دارم و ناراحتمنمیخوام این ماهو برای اقدام از دست بدم
به نظرتون امکانش هست من چندروز بعد فولبکول داشته باشم یا اینکه باید دارو بخورم؟