2777
2789
چند ماه بعداز استفاده موی ریز دراوردی 

یک ماه تقریبا

الان ماه ششمه. موها ضخیم‌تر و بلندتر شدن. البته من قرص هم مصرف می‌کنم. اسپیرنولاکتون و سیتپرون کامپاند.

نویسنده‌ی سه اثر چاپ شده و  روزنامه‌نگار  کلیک===>خاطره زیبای زایمانم
من استفاده کردم خوب شد موهام کنارش گذاشتم همش ریخت بنظرم استفاده نکن

واقعا چند ماه زدین موهاتون خوب شد من تصمیم گرفتم همیشه بزنم میشه بهم توضیح بدین ممنون 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله البته نه اینکه فکر کنی معجزه وار مو در آورده باشم. ولی هم ریزش متوقف شده و هم موی جدید درآوردم. ...

دعا کنید من هم نتیجه بگیرم خیلی بد ریزش مو بدون رویش بازم خوبه یه ماهه دراوردین مو 

واقعا چند ماه زدین موهاتون خوب شد من تصمیم گرفتم همیشه بزنم میشه بهم توضیح بدین ممنون 

تمام زمستون و پاییز رو زدم برای تابستون موهام عالی شد ولی بعدش نزدم همش ریخت دیگه تصمیم گرفتم نزنم

تمام زمستون و پاییز رو زدم برای تابستون موهام عالی شد ولی بعدش نزدم همش ریخت دیگه تصمیم گرفتم نزنم

یعنی چند ماه میشه شیش ماه ریزشتون برای چی بود چطوری زدین 

چند وقته ریزش داری؟

خوب سده موهات بعداز چند ماه رویش داستین من از دوماهگی بچم تا یک سالگیش شدید داشتم الان ۱۹ ماهشه شقیقم فری سرم خالی شده هنوز درنیومده مزو رفتم اصلا تاثیر نداشت بدتر محلولایی که نیزدم ابروهام هم ریخت یگه نمیدونم ماینو تاثیر داره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز