2777
2789
عنوان

بدویییین بیاییین

22 بازدید | 0 پست

میگما من زبانم خیلیی خوبه سطح ایلتسم


از بچگی میرم کلاس ۳ سالگی الان ۱۴ سالمه


بنظرتون میتونم کلاس خصوصی بزارم؟آموزش بدم زبان رو؟


انلاین یا حضوری؟


چجوری میتونم؟🤭


هم یه درامدی برام بشه دستم تو جیب خودم باشه و هم اینکه سرم گرم بشه 🤭




ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز