tititititittiti مدیر استارتر عضویت: 1400/09/12 تعداد پست: 466 عنوان بدویییین بیاییین 22 بازدید | 0 پست میگما من زبانم خیلیی خوبه سطح ایلتسماز بچگی میرم کلاس ۳ سالگی الان ۱۴ سالمهبنظرتون میتونم کلاس خصوصی بزارم؟آموزش بدم زبان رو؟انلاین یا حضوری؟چجوری میتونم؟🤭هم یه درامدی برام بشه دستم تو جیب خودم باشه و هم اینکه سرم گرم بشه 🤭 1400/11/14 | 12:54 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب