2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من از وقتی که یادم میاد یعنی حدود 10سالگی تا الان که 30سالمه این شب رو نماز خوندم آرزو کردم و خیر خواستم برای همه. ولی ببین خودت رو درگیر نذر خاص نکن همین که بری سمتش و چند دقیقه ای رو باهاش خلوت کنی عالیه مطمن باش هر چیزی که بخوای هرچی هم زور بزنی به موقعش بهت میرسه من 11سال از خدا همسرم رو خواستم هر سال زجه زدم ولی خیر و صلاح این بود خرداد امسال برم سر زندگیم 

ممنون، نشنیده بودم تا حالا. الان دیدم هی تاپیک میزنن برا این شب🙂 قبولشون باشه🙏🏻

خواهش میکنم . بله یه چیزایی هست که گاهی یهو توی جامعه پر رنگ میشه همه در موردش حرف میزنن . همین لیله الرغائب رو به نظرم تلویزیون دو سالی خیلی پر رنگ درباره اش برنامه رفت که مد شد . 

اگر دوست داشتید لطفا برای شادی روح مامانم یک صلوات بفرستید 💚
خواهش میکنم . بله یه چیزایی هست که گاهی یهو توی جامعه پر رنگ میشه همه در موردش حرف میزنن . همین لیله ...

آهاااا….منکه راستش ، نماز روزه واجب رو انجام میدم فقط.

از مفاتیح هم فقط زیارت عاشورا رو خوندم.

زیاد اهل مستحبات نیستم.نشنیده بودم این شب رو.

برای آرزوهامم هر لحظه هرجا به دلم بیوفته با خدا درد دل میکنم. برای خدا که فرق نداره همیشه شنواست🥰


من و خدا💫
من از وقتی که یادم میاد یعنی حدود 10سالگی تا الان که 30سالمه این شب رو نماز خوندم آرزو کردم و خیر خو ...

تو روخدا برای منم دعا کنید تو این شب الاتن که دارم این پیام میدم با گریه می نویسم حال دلم خوب نیست منم مجردم خسته شدم از تنهایی  تو رو خدا برای ازدواج منم دعا کنید یک مشکل کارم همست دل خوشی ندارم دعا کنید مشکل ازدواج و کارم حل شه

آهاااا….منکه راستش ، نماز روزه واجب رو انجام میدم فقط. از مفاتیح هم فقط زیارت عاشورا رو خوندم. زیا ...

چه عالی .... بله عزیزم من خودم هم تا به حال انجامش ندادم ولی خوب ارزش بعضی روزها در نزد خدا بیشتره . برای همین اعمالی براش پیشنهاد شده توسط معصومین

اگر دوست داشتید لطفا برای شادی روح مامانم یک صلوات بفرستید 💚
تو روخدا برای منم دعا کنید تو این شب الاتن که دارم این پیام میدم با گریه می نویسم حال دلم خوب نیست م ...

باشع عزیزم اگه لایق باشم حتما. نگران نباش به موقعش ازدواج میکنی فقط هنوز زمانتش نرسیده خدا ما رو فراموش نمیکنه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792