savvy مدیر عضویت: 1400/03/26 تعداد پست: 872 عنوان کمکم کنید 😭😔 | مشاهده متن کامل بحث + 270 بازدید | 39 پست پ ر ی د شدم امروز باید برم خونه یکی از آشنایان نزدیک شب هم می مونم فردا صبح بر میگردم. نمیدونم چی بخورم تا پ ر ی د م که خیلی کم بشه چون اون جایی که میرم اکثرا پسر هستند و دستشویی درست حسابی هم ندارند و در نداره.کمکم کنید 😭😭😭😭😭 1400/11/14 | 09:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دیانه عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 3268 مامانم بزاره خودم نمیرم بر عکس خودم دختر داییم اصلا خجالتی نیست تو جمع همه پسر ها گفت من پ ر ... 😮چه دختر عجیبیه در زمان نامناسب،در مکان نامناسب چشم به جهان گشودیدم😐 Sweat dreams Are made of these Who am I to disagree?
savvy مدیر استارتر عضویت: 1400/03/26 تعداد پست: 872 فقط زیاد فعالیت نکن ظرف ها رو که حتما میدازن گردن من 😔باید خواهرم رو هم نگه دارم ولی خوبه نمیخواد بغل کنم
savvy مدیر استارتر عضویت: 1400/03/26 تعداد پست: 872 😮چه دختر عجیبیه خیلی من خودم به بابام نمیگم فقط مامانم اونم خودش میفهممه
دیانه عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 3268 ظرف ها رو که حتما میدازن گردن من 😔 باید خواهرم رو هم نگه دارم ولی خوبه نمیخواد بغل کنم آخی عزیزم چه شرایط سختیه😓.ای بابا در زمان نامناسب،در مکان نامناسب چشم به جهان گشودیدم😐 Sweat dreams Are made of these Who am I to disagree?
دیانه عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 3268 خیلی من خودم به بابام نمیگم فقط مامانم اونم خودش میفهممه منم روم نمیشه ب کسی بگم در زمان نامناسب،در مکان نامناسب چشم به جهان گشودیدم😐 Sweat dreams Are made of these Who am I to disagree?
shayanya عضویت: 1400/07/21 تعداد پست: 361 نرفتم😂😂فک کن.آخر حیاط خونه شون بود.تااااریکی مطلق من خونه عزیزم که میرفتیم دستشوییشون تو حیاط بود من هم بچه بودم شبا وقتی دستشوییم میگرفت قشنگ حاضر بودم بمیرم ولی دستشویی نرم
دیانه عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 3268 من خونه عزیزم که میرفتیم دستشوییشون تو حیاط بود من هم بچه بودم شبا وقتی دستشوییم میگرفت قشنگ حاضر بو ... خونه مادربزرگ منم اینجوری بود.تا میرفتم و میومدم از ترس سکته میکردم.البته در و لامپ داشت😂 در زمان نامناسب،در مکان نامناسب چشم به جهان گشودیدم😐 Sweat dreams Are made of these Who am I to disagree?
shayanya عضویت: 1400/07/21 تعداد پست: 361 خونه مادربزرگ منم اینجوری بود.تا میرفتم و میومدم از ترس سکته میکردم.البته در و لامپ داشت😂 نه خونه مادر بزرگم خوب بود عزیزم ،منظورم مادر مادربزرگمه بعد حالا همه ی اینا یه طرف اون سوسک و مارمولک و... نگرانی اصلی اینا بود
دیانه عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 3268 نه خونه مادر بزرگم خوب بود عزیزم ،منظورم مادر مادربزرگمه بعد حالا همه ی اینا یه طرف اون سوسک و مارمو ... آهان.از سوسک میترسم ولی مارمولک ن در زمان نامناسب،در مکان نامناسب چشم به جهان گشودیدم😐 Sweat dreams Are made of these Who am I to disagree?