2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی خیلی زیاده؟؟؟

ناشتا انقد؟

اره زیاده باید زیر ۹۵ باشه 

من ۹۶ بودم  ک ۳ تا قرص بهم دادن😒

در گاوبازی جایزه نفر اول به کسی تعلق میگیره که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده ،نه به کسی که با گاو درگیر شده،در زندگی هم وقتی گاوی به سمتتون میاد حتما کنار بکشید .!😏درگیری با گاوهای زندگی بی فایده است.
نه خیلی زیاد نیست اما پایین هم نیست  کامل رعایت کن من خودم دیابت بارداری داشتم مراعات کرذم کام ...

چطوری مراعات کنم گلم

تو بگو طلاس وقتی از چشم افتاد قاطی اشغالاس 😏😏😏😏😏
چطوری مراعات کنم گلم

عزیزم نان سنگک استفاده کن .. برنج کم بخور .. شیرینی جات کلاااا به مدت تعطیل از جمله قند و نبات و بستنی و شکلات 

اگه خیلی دیگه احساس ضعف داشتی مویز مشکلی نداره 

میوه زیاد بخور 

اینا رو متخصص به من گفت و رعایت کردم واقعا موثره 

و اینکه کدو خورشتی هفته ای دوبار بخور عااالیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792