2777
2789
مغزم *_* 

این دوستمم گیر داده رل شو باهم بزنیم بیرون حال میده

بعد همین پسره ممد از سمت هردو تا دوستام پیام فرستاده رل شو باهام پشیمون نمیشیو اینعا:»

نمد چیکنم

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اول ببین دوسش داری؟ خوشت میاد ازش؟ بعد تکلیف اصلیه رو روشن کن (◉‿◉) 

فیسشو که خوب ندیدم اونروز نور افتاده بود و اینکه خیلی زل زده بود بهم دیگه من نگاش نکردم

نه فکنکنم به اندازع این بتونم دوسداشده باشمش

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
از کجا میدونی شاید بهتر شد  \(^_^)/

نه فکنکنم



ابروهاتو دسکاری کردی میمون؟؟😁😂

چشات خوبه رنگِ چشم یکی ع دوستای منه

۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت                         ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز