2777
2789
عنوان

بارداری

111 بازدید | 7 پست

سلام خانما من هفته هفت بارداریم میخام برم واسه تشکیل قلب سونو ولی لکه هم داشتم شیاف استفاده میکنم دکترمم فقط سونو واژینال داره به نظرتون مشکل نداره؟یا نرم

از هفته ۸ به بعد سونو شکم هم قلب رو نشون میده ولی سونو واژینال هم مشکلی نداره اگه دکترت خودش انجام میده چون منم مثل تو بودم برای بررسی وضیعت هماتوم یه بار کرد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از هفته ۸ به بعد سونو شکم هم قلب رو نشون میده ولی سونو واژینال هم مشکلی نداره اگه دکترت خودش انجام م ...

واسه ساک حاملگیم قبلا انجام داده ولی چون لک داشتم میگن انجام نده خطرناکه دودل شدم

واسه ساک حاملگیم قبلا انجام داده ولی چون لک داشتم میگن انجام نده خطرناکه دودل شدم

کی گفته انجام نده منم دو سه بار شدم خوب دکتر متخصصه خودش می دونه چکار میکنه من خونریزی شدید داشتم ولی خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد . اگه به دکترت اعتماد نداری عوضش کن ولی اگه داری به حرف دکترت گوش کن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز