سلام خانما من هفته هفت بارداریم میخام برم واسه تشکیل قلب سونو ولی لکه هم داشتم شیاف استفاده میکنم دکترمم فقط سونو واژینال داره به نظرتون مشکل نداره؟یا نرم
از هفته ۸ به بعد سونو شکم هم قلب رو نشون میده ولی سونو واژینال هم مشکلی نداره اگه دکترت خودش انجام میده چون منم مثل تو بودم برای بررسی وضیعت هماتوم یه بار کرد
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
واسه ساک حاملگیم قبلا انجام داده ولی چون لک داشتم میگن انجام نده خطرناکه دودل شدم
کی گفته انجام نده منم دو سه بار شدم خوب دکتر متخصصه خودش می دونه چکار میکنه من خونریزی شدید داشتم ولی خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد . اگه به دکترت اعتماد نداری عوضش کن ولی اگه داری به حرف دکترت گوش کن