عزیزم اون مو که دیگه مو نیست همش مرده
باید هر ماه نوک گیری میکردی از اول
بدشم روغن آرگان خییییلی کم از اتو و سشوار استفاده کن خیلی هم موهاتو باز نذار چون پرز فرش و لباس هم باعث موخوره میشه
البته این رسیدگیایی که گفتم الان بدرد نمیخوره بد از کوتاهی انجام بده