2777
2789
عنوان

سوال

59 بازدید | 5 پست

سلام. اونایی که از بیمه عمر خبر دارن می دونین اصلا فایده داره یا نه. پولی که بعد ده سال می خوان بدن میشه روش حساب کرد. ده پونزده سال پول بریزیم براشون با این نرخ تورم اصلا بصرفه هست؟  کلا به درد می خوره بیمه عمر؟ 

کشتیمون بابا ماهی ۱۰۰ یا ۲۰۰ تومن بیشتر نیست ک انقد دل دل کردن نداره خیلی بهش بی اعتمادی نریز اصلا تامام

😍😌متاهل وصدالبته متعهد هرآدمی باید یه باباطاهر تو زندگیش داشته باشه ک بهش بگه  گل سرخم چرا پژمرده حالی بیا قسمت کنیم دردی ک داری بیا قسمت کنیم بیشش بمن دِه ک تو کوچک دلی طاقت نداری😍😘🤗😇  

اره به نظرم خیلی خوبه مثلا برا کسایی که سنی ازشون گذشته و نمیتونن کار کنن بازم خوبه از هیچی ک بهتره

سایت چند دسته آدم داره(۱ اونایی که دنبال دعوان ینی تو حتی بگی طرف انقد بی فرهنگه انگار از چلغوز آباد اومده سریع میان میگن:《واقعا نمیفهمم مگه چه بدی از چلغوز آبادیا دیدین اوناهم انسانن یکم ادم باشید》(۲ اونایی که ادعای روشن فکریشون میشه مثلا طرف میاد میگه از دوس پسرم حاملم اونا میگن عیب نداره تو که گناه نکردی نیاز طبیعی انسانه برو بچرو سقط کن)(۳اونایی که پاچه خوارن هرچی میشه زرتی نی نی یار تگ میکنن)(یه عده هم هستن که کلا انرژی منفین یه جور میان میگن آی بدبختم انگار ما خودمون علی بی غمیم)(۴ این دسته خیلی رومخن اونایی که طرف قضیه مرگ و زندگیشه میان میگن ن نمد عه عجب آخی خب یکی نیس بگه بابا آدم درست اینایی که تو میگی ب چه دردش میخوره خودشاخ پندار خفن)(۵ اونایی که خودشان را برای پربازدیدی جر میدهند)(۶ کاربر های محترمی که جواب سوالتو میدن بدون نمک ریختن)(و در آخر اونایی که چندین ساله عضون ولی تعداد پستاشون ۵ تا دونه نمیشه(خیلی مظلومن)قصه ی ما به سر نرسید کلاغه به خونش نرسید😐🍃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کسی با تو صحبت کرد؟ دخالت نکن 

یبار بهت مشاوره دادمو توشیح دادم ولی تو انگار میخای آپولو هوا کنی یا میلیارد میلیارد سرمایه گذاری کنی 


😍😌متاهل وصدالبته متعهد هرآدمی باید یه باباطاهر تو زندگیش داشته باشه ک بهش بگه  گل سرخم چرا پژمرده حالی بیا قسمت کنیم دردی ک داری بیا قسمت کنیم بیشش بمن دِه ک تو کوچک دلی طاقت نداری😍😘🤗😇  
یبار بهت مشاوره دادمو توشیح دادم ولی تو انگار میخای آپولو هوا کنی یا میلیارد میلیارد سرمایه گذاری کن ...

شما گفتی برای بچت باز کردی. منظور من بچه نبود. خودمو گفتم. برای بچه ها خب به سودشون میشه. چون می تونی سی ساله بذاری. ولی سن من بیشتره. سی ساله نمیشه. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792