2777
2789
عنوان

چرا بیدارید؟

| مشاهده متن کامل بحث + 151 بازدید | 23 پست
مامانم خیلی خستس وگرنه کشته بود منو نصف شب بیدار تو گوشیم😂

😂 آها پس شانسیه

فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن 
اونجا گفتم اینجا هم میگم😁😁😁 شوهرم نیست خوابم نمیبره

مگه شوهرت میخوابونَتِت تِتِتَتِ

😜

♂️♂️♡حاجی این راهی که داری میری تا تهش خودتی و خود اونی که تا تهش باهاته پاهاته👣👣👣♂️♂️عاقل تا پی پل می گشت دیوانه پا برهنه از آب گذشت🏊‍ ♂️♂️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یجورایی اره😈 عادت کردم بهش... نباشع تا صبح بیدارم


چرا از اینا میزاری 👈😈👿

میترسم🥴

خوب منم شبا بالشمو بغل میکنم میخوابم یجورایی نباشه نمیتونم بخوابم 

این که اعصاب خوردی نداره😐🥺🥺😱

♂️♂️♡حاجی این راهی که داری میری تا تهش خودتی و خود اونی که تا تهش باهاته پاهاته👣👣👣♂️♂️عاقل تا پی پل می گشت دیوانه پا برهنه از آب گذشت🏊‍ ♂️♂️
چرا از اینا میزاری 👈😈👿 میترسم🥴 خوب منم شبا بالشمو بغل میکنم میخوابم یجورایی نباشه نمیتونم بخوا ...

ترس نداره ک 

اونو برای کارای بوووق گذاشتم

هر که چیزی دوست دارد جان و دل بر وی گمارد             هر که  "محراب"ش تو باشی سر ز خلوت برنیارد
ترس نداره ک  اونو برای کارای بوووق گذاشتم

اِاِاِاِاِاِاِاِه

پس داشتی واسه من بووووق میزدی😉

دستت درد نکنه😈👿💀☠💩

♂️♂️♡حاجی این راهی که داری میری تا تهش خودتی و خود اونی که تا تهش باهاته پاهاته👣👣👣♂️♂️عاقل تا پی پل می گشت دیوانه پا برهنه از آب گذشت🏊‍ ♂️♂️
اِاِاِاِاِاِاِاِه پس داشتی واسه من بووووق میزدی😉 دستت درد نکنه😈👿💀☠💩

نبابا گلم چیکار دارم برا تو بوق بزنم 

اَو 

زشته خیلی گناهه😄😄😄😄

هر که چیزی دوست دارد جان و دل بر وی گمارد             هر که  "محراب"ش تو باشی سر ز خلوت برنیارد

@النازوکییییل۶۸  

تاپیک رو قفل کردن نشد جواب بدم 

پرسیدید چرا خب چون مردسالاریه و هر جوری حساب کردم 

قراره همه چی به ضررم بشه و فقط یه نفر ازم توقع داشته باشه و قراره پیرم کنه خیلی چیزا رو تو بررسی کردم و دیدم 

برای من که تحمل مردسالاری رو ندارم مجرد بودن بهترین انتخابه 

فقط آدم هایی که پر از عقده هستن میتونن بقیه رو قضاوت کنن و بهشون تهمت بزنن چون خودشون میخواستن اون کارا رو بکنن اما نتونستن 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش