2777
2789

اوم):

قبلنح میگفتنح اینح بی صاحابوح بزار پایینح و بروح پایع درساتـ༒︎𒊹︎︎︎ᴥ︎︎︎𒊹︎︎︎ الانح میگنح این بی صاحابوح بگیروح برو پایع درصات:)シ︎꧁😺🤧✌️/_______________چراکشتیش؟___آقای قاضی لواشکاموخورد🙂😾😺__آزادی😐🖐️💫____________ط/تنها/ببعی/در/علفزار/قلبمی🙂🌠🤍E♥️من باشم وعروصکام وگوشیم وهندفریم وحیوون خونگیام/بدون لب ودهنایی کع ادعامیکنن عادمن....(:✨

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره خیلی حتا همین الانشم... دوستام هر روز هر شب بیرونن تو کافه و عشق و حال من حسبم تو خونه رفیق زیادیم ندارم پوسیدم تو خونه

‏من دیگه نمیدونم چی درست و چی غلطه؛ شانسی دارم ادامه میدم زندگیمو😐
آره خیلی حتا همین الانشم... دوستام هر روز هر شب بیرونن تو کافه و عشق و حال من حسبم تو خونه رفیق زیاد ...

منم مثل شمام تقریبا. خودم رو کشتم رتبه خوب تو کنکور بیارم. دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم. ولی فامیلامون و دوستام که دیپلم نگرفتن و رفتن پی عشق و صفا و به خودشون زحمت و استرس ندادن.همشم کافی شاپ و رستوران و سفر. هم شغل پیدا کردن هم درآمد خیلی بالا. من خیلی وقت پیش کنکور دادم وقتی که پیام نور روستاهای لب مرزم اگه بود نمیتونستی مجاز به انتخاب رشته بشی. اون وقت اوناتازه الان دیپلم گرفتن رفتن بدون کنکور دانشگاه سرخیابونشون. 

عرضه کردم دو جهان بر دل کارافتاده/ به جز از عشق تو باقی همه فانی دانست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز