منم مثل شمام تقریبا. خودم رو کشتم رتبه خوب تو کنکور بیارم. دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم. ولی فامیلامون و دوستام که دیپلم نگرفتن و رفتن پی عشق و صفا و به خودشون زحمت و استرس ندادن.همشم کافی شاپ و رستوران و سفر. هم شغل پیدا کردن هم درآمد خیلی بالا. من خیلی وقت پیش کنکور دادم وقتی که پیام نور روستاهای لب مرزم اگه بود نمیتونستی مجاز به انتخاب رشته بشی. اون وقت اوناتازه الان دیپلم گرفتن رفتن بدون کنکور دانشگاه سرخیابونشون.