2777
2789
عنوان

بازم لکه بینی😔

1230 بازدید | 144 پست

فردا موعد پریودم

این دفعه اصلادل درد پریودی مثل ماههای قبل نداشتم فقط کشاله رونم کشیده میشه وکمرم گرفته سینه هامم سفت شده.خیلی امیدوار بودم که دیگه این ماه مامان شدم ولی الان چندتا لکه قهوه ای ازم اومد😏 دیگه امید نداشته باشم؟

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

چند وقته اقدامی ؟  من یکساله اقدامم انتظار واقعا سخته هر چی خدا صلاح بدونه . ولی وقتی میبینی ا ...

شش ماه

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشاالله به زودی مامان میشی بسپربه خدابرات بهترینارورقم میزنه

انشاءالله

سپردم بخدا  ولی خب زخم زبونا و انتظارا صبرآدمو کم میکنه😑

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

چند وقته اقدامی ؟  من یکساله اقدامم انتظار واقعا سخته هر چی خدا صلاح بدونه . ولی وقتی میبینی ا ...

خیلی حس بدیه

لکه بینی یعنی دیگه باردارنیستم مگه نه؟

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

انقد دوس دارم الان یکی بیاد بگه نه ناامید نباش منم اون ماه که باردارشدم دقیقا اینجوری شدم  🤗

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

میدونم خیلی سخته گاهی دلت که بشکنه خداجوابش میده

درشته🌺

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

میدونم خیلی سخته گاهی دلت که بشکنه خداجوابش میده

درسته🌺

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

واسه شش ماه زخم زبون میزنن 😳😳 .بهشون اهمیت نده .تا یه سال عادیه .

آخه من دوسال ونیم اول ازدواجم واژینسموس بودم ونزدیکی برام کابوس بود البته هیچکس جز خواهرم خبرنداشت الان تقریبا شش ماه که خوب شدم به لطف خدا تازه این ماه ازهر دفعه کمتر زجرکشیدم وراحت تربود برام.ولی خانواده شوهرم فکرمیکنن از اول مشکل ناباروری داشتم که ناحالا باردارنشدم

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

دارو هم استفاده کردی تو این مدت؟ 

تا واژیسموسم خوب شد زود رفتم دکتر گفتم میخوام زود باردارشم که فهمیدم کیست آندومتریوزم دارم  دوبار بهم دارو دادخیلی زجرکشیدم تخمدانام شدید درد میگرفت گفتم ولش کن بذارخودم اقدام کنم اگه بعدازچندماه نشد برم دکتر دارو بدا

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش