2777
2789
عنوان

اسم بچه

138 بازدید | 7 پست

بچه ها اسم مهرسام ومهیادبنظرتون کدوم قشنگ تره

تعداد رای : 19
نظرسنجی
مهرسام
14
73%
مهیاد
5
26%
خیلی جاهابدردخیلیاخوردیم٬ولی حیف بیشتردرداروازهمون خیلیاخوردیم  

معنیشون چیه

یک دقیقه در نی نی سایت، 24 ساعت بر روی زمین است! نه کراش کسی هستم نه اِسمم تو شناسنامه کَسیه نه حتی تو بیوی کسی ، جدی فقط به دنیا اومدم سالمندان تو اتوبوس سر پا نباشن نه میشه رفت نه میشه موند نه میشه مُرد . ‌. . در هر صورت باید زندگی فا*یتو ادامه بدی! انقد نگید تهش که چی تهش که چی:/ بابا از الان لذت ببرین؛ برای بعدشم یه فکری میکنین! دین اسلام دینیه که هرچقدر کمتر بهش بها بدید و به دستوراتش عمل کنید، بیشتر به انسانیت نزدیک شدید حاجی اعتقادات منو ببینی سکته میکنی:)!من همونم که نه مذهبیا قبولش دارن نه غیر مذهبیا:|عوض شیکوندن پای دخترت؛ به پسرت درست راه رفتن یاد بده خوش غیرت من اگه به کسی توهین کردم از قصد بوده و منظور داشتم و صلاح دونستم:)مخالف حجاب اجباری، کودک همسری، حیوان آزاری و کیپاپ! *لایک شما باعث شادی این کاربر میشود 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مهرسام

هرچقدر هم که گذشتتان آلوده باشد آیندتان هنوز حتی یک لکه هم ندارد💜🌌🌙زندگی هر روزتان را با تکه شکسته های دیروزتان شروع نکنید.!!💚🌱به عقب نگاه نکنید مگر اینکه چشم اندازی زیبا باشد.هرروز یک شروع تازه است.💛⭐هر صبح که از خواب بیدار میشویم،اولین روز از باقی عمرمان است.🌈یکی از بهترین راه ها برای گذشتن از مشکلات گذشته این است..❤️🍃که همه توجه و تمرکزتان را روی کاری جمع کنید که از خودتان در آینده برایش متشکر خواهید بود ! 💙✨
مهیادپسری زیباک زیباییش یاداورماه است


این هم معنیش قشنگه هم خاصه😍

یک دقیقه در نی نی سایت، 24 ساعت بر روی زمین است! نه کراش کسی هستم نه اِسمم تو شناسنامه کَسیه نه حتی تو بیوی کسی ، جدی فقط به دنیا اومدم سالمندان تو اتوبوس سر پا نباشن نه میشه رفت نه میشه موند نه میشه مُرد . ‌. . در هر صورت باید زندگی فا*یتو ادامه بدی! انقد نگید تهش که چی تهش که چی:/ بابا از الان لذت ببرین؛ برای بعدشم یه فکری میکنین! دین اسلام دینیه که هرچقدر کمتر بهش بها بدید و به دستوراتش عمل کنید، بیشتر به انسانیت نزدیک شدید حاجی اعتقادات منو ببینی سکته میکنی:)!من همونم که نه مذهبیا قبولش دارن نه غیر مذهبیا:|عوض شیکوندن پای دخترت؛ به پسرت درست راه رفتن یاد بده خوش غیرت من اگه به کسی توهین کردم از قصد بوده و منظور داشتم و صلاح دونستم:)مخالف حجاب اجباری، کودک همسری، حیوان آزاری و کیپاپ! *لایک شما باعث شادی این کاربر میشود 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792