2777
2789

پدرومادر وداماد 

خواستگاری اول دیگه

مطمئن باش همون جوری که براثریه اتفاق همه چی رو ازدست میدیم یه بار هم بر حسب اتفاق همه چی رو بدست میاریم امیدوارم امروز،به دست بیاری همه اون چیزایی رو که ناخواسته از دست دادی

خواهر برادر بزرگ داماد و پدر و مادر

ای روشنی نور✨ای روشنی بخش نور🌿ای آفریننده ی نور✨ای گرداننده ی نور🌿ای به اندازه ساز نور✨ای روشنی هر نور🌿ای روشنایی پیش از هر نور✨ ای روشنایی پس از هر نور🌿ای روشنایی بر فراز هر نور✨ ای نوری که مثل تو نوری نیست🌿 جز استاتر کسی ریپ نزنه خصوصا در مسائلی که نظر من با شما فرق داره-من فقط نظرم با تو فرق داره دشمنت که نیستم پس احترام خودت رو نگه دار 💛💜💜BTS💜💜 BTS and ARMY forever 😍🥺 تهیونگ نی نی سایت می باشم 😃😃 مخالف سرسخت نژاد پرستی و طرفدار برابریِ جنسیتی 😎🌿✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کادو کوچیک ینی چی مثلا عزیزم؟

مراسم خاستگاری دیدم 

گل و شیرینی بود با قرآن با یه پارچه لباسی که داده بودن یه جا به قول خودمون کادو پیچ کرده بودن براش

ولی در کل قرآن و آیینه و شمعدون  کوچیک دیدم خیلی میبرن 

اگه سنتی هست که اول مامان وخواهر دامادمیرن دختر رومیبینن وعکس پسرشونو نشون خونواده عروس میدن  اگه هردوطرف پسندیدن ک یه قراری میزارن ایندفعه با داماد میرن ودسته گل وشیرینی

والا تا پنج شیش سال پیش که همین گل و شیرینی بود! جدیدا خبر ندارم!! آخه الان حدوداً پنج شیش سالی هست خواستگاری نرفتم!☺️ 

اون روزا اینقدر منو خواستگاری بردن که فک کنم خواستگاری نصف دخترای ایرانو رفتیم! یعنی هر روز ننه‌ی ما می‌گفت یه دخترو شهین خانوم معرفی کرده! فرداش می‌گفت اینو مهین خانوم معرفی کرده! ☺️ دو روز بعد می‌گفت : وای نمی‌دونی قمرتاج چه دختری معرفی کرده! 

پس فرداش یهو می‌گفت عه تو هنوز حاضر نشدی؟!

من با قیافه اینجوری 😳😲 می‌گفتم : خبریه؟!

مامانم می‌گفت : آره دیگه کبری خانوم بالاخره تصمیم کبری گرفت و دختر شاه پریونو معرفی کرد بهمون! 

آقا ما می‌رفتیم و یهو نمی‌دونم چرا از نگاه من دختر شاه پریون تبدیل شده بود به دختر کلفت اجنه! (البته شوخیه!☺️ هرکسی قشنگی خودشو داره اما به دل من نبود)

 یه جوری شده بود که گلفروشه هم زده بود تو کار معرفی کیس ازدواج برا من! آخه یه دسته گل‌ و سبد گل‌هایی به ریش من می‌بست که با پولشون می‌تونستم دو بار زن بگیرم!☺️ 

خلاصه از خونه‌ی شاه پریون اومدیم بیرون و گفتم نه ! که  مامانم گفت تو چه مرگته بچه؟! اونی که تو می‌خوایو کارخونه هنوز نساخته!😂 من دیگه کاری ندارم!

خودت بگرد یکیو پیدا کن ! 

منم الان پنج ساله دارم می‌گردم مث فرفره! یه وقتایی میگن گردباد اومد اون اثر سرعت گردش منه!☺️ اینقدر که جدی نوشته بودم گفتم دو خطم طنز بنویسم!☺️🙏

یه پسر مهربون انشالله ☺️! جون مادرت گزارش نزن! آخه نه حقتو خوردم ! نه مال‌تو بردم! انشالله مرض نداری که ؟!☺️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792