dlararm مدیر استارتر عضویت: 1399/02/29 تعداد پست: 84 عنوان ازدواج مجازی 161 بازدید | 14 پست میدونم تایپیک هایی قبلا بوده و اینکه لطفا نگین غلطه و.... لطفا اگه کسی تجربه داشته و یا دیده بگه چی شده چه نتیجه ای داشته زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد 1400/11/06 | 19:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
s_m2676 عضویت: 1399/10/23 تعداد پست: 5846 ینی چی؟ مگه کسی مجازی ازدواج میکنه؟ اگه قراره دور باشن و مجازی 🤣🤣
۷۳۲۷ عضویت: 1400/05/07 تعداد پست: 6920 دختر خالم بعد دوسال طلاق گرفت خالمم پولدار بود با ی مرد بی پول ازدواج کرد در واقعا صیغه شد مرده زن داره الان خالم از مرده ی بچه داره
dlararm مدیر استارتر عضویت: 1399/02/29 تعداد پست: 84 ینی چی؟ مگه کسی مجازی ازدواج میکنه؟ اگه قراره دور باشن و مجازی 🤣🤣 یعنی مجازی آشنا شدن و با هم ازدواج کردن بعد ازدواج که دور نمیمونن😐 زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد
s_m2676 عضویت: 1399/10/23 تعداد پست: 5846 یعنی مجازی آشنا شدن و با هم ازدواج کردن بعد ازدواج که دور نمیمونن😐 خب پس میشه اشنایی مجازی نه ازدواج مجازی
dlararm مدیر استارتر عضویت: 1399/02/29 تعداد پست: 84 خب پس میشه اشنایی مجازی نه ازدواج مجازی بله من کلی گفتم زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد
zhoooan عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 15775 من و همسرم ۶ سال پیش مجازی آشنا شدیم اون موقعها بی تالک و لاین بود خدا رو شکر راضیم
dlararm مدیر استارتر عضویت: 1399/02/29 تعداد پست: 84 من و همسرم ۶ سال پیش مجازی آشنا شدیم اون موقعها بی تالک و لاین بود خدا رو شکر راضیم ان شاءالله که همیشه راضی باشین من تو شرایطش قرار گرفتم الان میگه خیلی عاشقمه و من هم دوستش دارم اما پدرم و اطرافیان میگن عاقبت نداره میترسونن منو راه مون هم دوره اون رشته من مشهد زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد
dlararm مدیر استارتر عضویت: 1399/02/29 تعداد پست: 84 خودم اشناییم مجازی بود ☺️ از زندگی راضی هستین ان شاء الله؟ تا حالا شده پشیمون شده باشین؟ زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد
s_m2676 عضویت: 1399/10/23 تعداد پست: 5846 از زندگی راضی هستین ان شاء الله؟ تا حالا شده پشیمون شده باشین؟ بله کاملا راضی ام خداروشکر چون حالت معرفی سنتی کیفیت مورد پسندمو نداشتن هیچچچچ وقت پشیمون نشدم
dlararm مدیر استارتر عضویت: 1399/02/29 تعداد پست: 84 بله کاملا راضی ام خداروشکر چون حالت معرفی سنتی کیفیت مورد پسندمو نداشتن هیچچچچ وقت پشیمون نشد ... خدا رو شکر منم ازدواج سنتی رو اصلا دوست ندارم یعنی اصلا دلم طاقت نداره کنار مردی بخوابم و زندگی کنم که حسی بهش ندارم حالا هم که تو این شرایط با حرفای بقیه میترسم 😞 زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد
s_m2676 عضویت: 1399/10/23 تعداد پست: 5846 خدا رو شکر منم ازدواج سنتی رو اصلا دوست ندارم یعنی اصلا دلم طاقت نداره کنار مردی بخوابم و زند ... خب با غریبه غریبه یکم سخته واس من همکار خواهرم بودن ولی خودمون مجازی اکی شدیم
dlararm مدیر استارتر عضویت: 1399/02/29 تعداد پست: 84 خب با غریبه غریبه یکم سخته واس من همکار خواهرم بودن ولی خودمون مجازی اکی شدیم آها ان شاءالله که همیشه حال دلتون خوش باشه🌹 زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد
الهام۱۳۷۴ عضویت: 1399/03/22 تعداد پست: 745 عزیزم چی شد ب ازدواج ختم شدیانه منم از طریق مجازی آشنا شدم و راهمون دوره همه منو میترسونن ک آخر و عاقبت نداره