2777
2789
عنوان

ازدواج مجازی

161 بازدید | 14 پست

میدونم تایپیک هایی قبلا بوده 

و اینکه لطفا نگین غلطه و.... 

لطفا اگه کسی تجربه داشته و یا دیده بگه چی شده چه نتیجه ای داشته 


زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ینی چی؟ مگه کسی مجازی ازدواج میکنه؟ اگه قراره دور باشن و مجازی 🤣🤣

یعنی مجازی آشنا شدن و با هم ازدواج کردن 

بعد ازدواج که دور نمیمونن😐


زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد 
من و همسرم ۶ سال پیش مجازی آشنا شدیم اون موقعها بی تالک و لاین بود خدا رو شکر راضیم

ان شاءالله که همیشه راضی باشین 

من تو شرایطش قرار گرفتم الان میگه خیلی عاشقمه و من هم دوستش دارم اما پدرم و اطرافیان میگن عاقبت نداره میترسونن منو 

راه مون هم دوره اون رشته من مشهد 

زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد 
بله کاملا راضی ام خداروشکر چون حالت معرفی سنتی کیفیت مورد پسندمو نداشتن  هیچچچچ وقت پشیمون نشد ...

خدا رو شکر 

منم ازدواج سنتی رو اصلا دوست ندارم یعنی اصلا دلم طاقت نداره کنار مردی بخوابم و زندگی کنم که حسی بهش ندارم 

حالا هم که تو این شرایط با حرفای بقیه میترسم 😞

زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد 
خدا رو شکر  منم ازدواج سنتی رو اصلا دوست ندارم یعنی اصلا دلم طاقت نداره کنار مردی بخوابم و زند ...

خب با غریبه غریبه یکم سخته 

واس من همکار خواهرم بودن ولی خودمون مجازی اکی شدیم 

خب با غریبه غریبه یکم سخته  واس من همکار خواهرم بودن ولی خودمون مجازی اکی شدیم

آها ان شاءالله که همیشه حال دلتون خوش باشه🌹

زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز