واسه خواهرم خواستگار اومده ، ما خودمون ساکن تهرانیم ، پسر ساکن میانه است ، بعد ما به این ازدواج راضی نیستیم الان به خواهرم گفتم احساس میکنم از دستم ناراحت شد، پسر ۱۰ سال بزرگتره و زنش رو طلاق داده، بعد دلیلش واسه طلاق این که زنش اهل زندگی نبوده همش با دوست و رفیق پی گردش بوده، بعد واسه زندگی میگه باید بیاد میانه زندگی کنن