2777
2789
عنوان

عمل بینی

253 بازدید | 13 پست

ماه دیگه دقیقا مثل امروز پنجم عمل دارم 

دکترم گفت استخون های بالای بینیم ک پهنه رو میتراشه و پره هارو برش میده و انحرافش رو اصلاح میکنه و یکمی نوکش رو جمع میکنه و سربالا میکنه یذره

بهم گفت بینیم گوشتیه و پوستش زخیمه و کلا 40 درصد تغییر دارم و طبیعی عمل میکنه و اگه نیمه فانتزی باشه نتیجه عکس میگیرم (نفهمیدم منظورش رو) 

سوالم اینه اگه طبیعی عمل کنم بنظرتون پشیمون نمیشم و تغییر میکنم؟  چون خیلیا میگن فرقی نکردن

کسی تجربه داره راهنماییم کنه ب دکترم قبل عمل چی بگم

من یکی شدم که دیگه خیلی فرق باهام داره سلیقت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 من فقط گفتم چیا میخوام تعیین نکردم فانتزی یا طبیعی  همونایی که میخواستم و دراورده

نویسنده ها عشق را بزک کرده اند، زشت و زیبا کرده اند،به ان صورت داده اند. هوگو میگوید:بسیاری ادم ها اگر عشق را در داستان ها نخوانده بودند هرگز عاشق نمی شدند./ کاش میشد جایی در پس کوچه های این شهرِشلوغ تورا یافت…مثلا یک عصر دلنشنینِ بهاری، درکافه ای مشرف به رودخانه،هنگام خوردن قهوه ای تلخ چشم در چشم شویم../ یاالله احلامنا بین یدیک.. فحققنا   

عزیزم این همه سختی بکشی واسه ۴۰ درصد ؟ خودت میدونی گلم ولی طبیعی ب اون صورت تغییر نداره . دوست خودم تازه عمل شده ی ۴ ماهی هست . طبیعیه اما انگار بینی چون ورم داره بزرگ تر از قبل نشون میده و تغییر نکرده.  حالا خودت باز بهتر میدونی اگه خیلی واحبه عمل کن

مثلا چبا گفتی

قوس دار،یکم سر بالا. سوراخا کوچیک باشن  پره ها جمع بشن 

نویسنده ها عشق را بزک کرده اند، زشت و زیبا کرده اند،به ان صورت داده اند. هوگو میگوید:بسیاری ادم ها اگر عشق را در داستان ها نخوانده بودند هرگز عاشق نمی شدند./ کاش میشد جایی در پس کوچه های این شهرِشلوغ تورا یافت…مثلا یک عصر دلنشنینِ بهاری، درکافه ای مشرف به رودخانه،هنگام خوردن قهوه ای تلخ چشم در چشم شویم../ یاالله احلامنا بین یدیک.. فحققنا   
عزیزم این همه سختی بکشی واسه ۴۰ درصد ؟ خودت میدونی گلم ولی طبیعی ب اون صورت تغییر نداره . دوست خودم ...

خدایی جا داره عمل کنم از روی هوس نیست ولی یه دختره تو مطبش بود گفت به من گفته ۲٠٪ ولی انقده زیاد تغییز کردم ک باورم نمیشه

من یکی شدم که دیگه خیلی فرق باهام داره سلیقت
خدایی جا داره عمل کنم از روی هوس نیست ولی یه دختره تو مطبش بود گفت به من گفته ۲٠٪ ولی انقده زیاد تغی ...

خب شاید سیاست پزشکیشه ک اینطور میگه عزیزم. موفق باشی انشالله خیلی خشگلتر میشی

منم همینارو دوس

همینارو بهش بگو.تازه خود دکتر بهم گفت زیاد امکان نداره کوچیک بشه یا فرم بدیم  کم تغییر میکنی.همه بهم میگفتن اشتباه میکنی عمل میکنی دماغ خودت عالیه فلان.ولی اونقدر تغییر کردم که حتی خود دکترمم گفت بهتر از تصوراتم شد

نویسنده ها عشق را بزک کرده اند، زشت و زیبا کرده اند،به ان صورت داده اند. هوگو میگوید:بسیاری ادم ها اگر عشق را در داستان ها نخوانده بودند هرگز عاشق نمی شدند./ کاش میشد جایی در پس کوچه های این شهرِشلوغ تورا یافت…مثلا یک عصر دلنشنینِ بهاری، درکافه ای مشرف به رودخانه،هنگام خوردن قهوه ای تلخ چشم در چشم شویم../ یاالله احلامنا بین یدیک.. فحققنا   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز