سلام دوستان
دیگه خسته شدم از همه چی نه پول دارم نه دلخوشی
دانشجو ام ۱ساله ازدواج کردم شوهرمم سنش کمه ۲۳ سالشه منم۲۰ قبلا بیمارستان کار میکرد به حرفاشون گوش نداد اومد بیرون از اونجا دیگه الان راننده اسنپ و تپسی شده در به در دنباله کاره منم باردارم نمیدونم چیکار کنم والا خسته شدم هیچ پول واسه خودم ندارم هرچی پول درمیاره خرج ماشین میکنه همش خراب میشه.
این مشکلات واسه همه هست یا من فقط این مشکلات رو دارم.
از زندگی نا امید شدم انگار آینده روشن برام وجود نداره