2777
2789
بعضی چیزا واسه شخصیت یه خانم بده.

چه فرقی میکنه؟

چرا برای شخصیت یه آقا بد نیست؟

متاهل/ کار کسی که به اونی که بهش خیانت شده میگه تحمل کن و تشویقش میکنه به تحمل کردن به مراتب زشت تر از کار کسیه که خیانت میکنه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من پسرم ولی اصلا مردا با خانوما برابر نیستن

شما کلا نظر نده تو این چیزا

نظراتت بدرد خودت و مغز های مثل خودت میخوره

تو تاپیک حجاب که میای دخالت میکنی!

اینم از نظرات گوهر بارت تو این تاپیک

البته امیدوارم بعد این کامنت نخوای ادا دربیاری و بگی از نظرم خانما ارزش بیشتری دارن!

دوست عزیزی که وقتی تو بحث با من کم میاری میری سراغ چک کردن تاپیک هام و سنم....                                        ‌   با این رفتارت در چشمم احمقی بیش نیستی!پس یا ریپلای نکن،یا وقتی ریپلای میکنی فقط و فقط راجع به اون موضوع صحبت کن.چون تاپیک های من به تو مربوط نیست 😚😄    دوست گرامی!  خداروشکر ‌من نام کاربری ها یادم نمیمونه .اگر تو یه تاپیک باهات بحث کردم،بدون دشمنت نیستم.ما دوتا آدمیم با دوتا تفکر جدا از هم! طبیعیه که عین هم فکر نکنیم.  و اون تفکر تا توهین به اعتقادات و باور کسی نباشه،محترمه😇پس اگر بعد از بحث با من،دیدی تو یه تاپیک دیگه باهات گرم گرفتم،تعجب نکن.چون نمیشناسمت و فقط یا باهات موافقم یا مخالف😆اگر جوابی از سوی من دریافت نکردین بدونین قطع امید کردم ازتون🥱🙏قابل توجه برخی دوستان گله مند : لینک پیام ناشناس مثل اینه که یه دسته شمشیر بذارید جلو یه عده ،پشتتون رو بکنید بهشون و توقع داشته باشید براتون باهاش میوه پوست بگیرن!
خب خانما خیلی بالاتر از اقایونن

مطمئنید آقا هستید و اینو میگید؟

شوخی نیست؟

متاهل/ کار کسی که به اونی که بهش خیانت شده میگه تحمل کن و تشویقش میکنه به تحمل کردن به مراتب زشت تر از کار کسیه که خیانت میکنه 

بیشتر تو کشور ما واسه مرد احترام قائل میشن بنظرشون دختر فقط باید خونه داری کنه نمیتونه بره سرکار چون دختره بخدا دخترایی هستن به اندازه هزار تا مرد میجنگن واسه خودشون و خانوادشون بخدا دیدم دختری ک هزار تا مرد می ارزه غیرتش بیشتر از خیلیا بوده ولی آخر سر ننگ خودنمایی و بی ارزشی خورده واقعا متاسفم 

خب خانما خیلی بالاتر از اقایونن

آها

به بهانه خانم ها بالاتر از آقایون هستن میخواین مثلا ما بشینیم یه گوشه خودتون هر غلطی میخواید بکنید؟ 

یعنی با خر کردن خانم ها همین مردسالاری رو ادامه بدید و برید جلو؟

چرا وقتی حرف حق و حقوق میشه خانم ها نه تنها بالاتر از آقایون نیستن بلکه صد پله پایین تر هستن؟

فقط وقتی بحث حجاب یا رابطه های هرزه گونه میشه میگید خانم ها خیلی خوبن ولی مرد ها بد هستن واسه همین هرکاری کنیم آزادیم😂 چون بد هستیم 

مثلا مرد خراب و هرزه باشه خیلی برای شخصیتش خوبه؟؟؟ فقط واسه زن بده؟ اصلا فکر میکنید رو حرف هاتون؟

نه خوب نیست‌.

هر آدمی باید شخصیتش را حفظ بکنه ، اگر مردی هرز میپره‌، دلیل نمیشه زن هم خودش رو برابر اون بدونه و هر کاری بکنه.

مردا اگر برای شخصیت و روح خودشون ارزش قائل نیستن، زنان که نباید ازشون الگو بگیرن.


خیر ، فقط شما فکر میکنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز