2777
2789
عنوان

تولدم مبارک...☺

378 بازدید | 23 پست

وارد سال جدید زندگی شدم

بزرگ تر شدم

یه چیزایی فهمیدم و یاد گرفتم

تصمیم گرفتم قوی تر باشم



خودم

تولدت مبارک

     دهه هشتادی هایی ک براشون جک میساختن، صبور ترین نسل از آب در اومدن.اونا شاهد قتل هم نسل هاشون ب دست پدر،همسر یا برادر شون بودن!شاهد کرونا درست وسط آرزو هاشون بودن!اونا مجازی تحصیل کردن در حالی ک کنکور واقعی تو راه بود!ولی بازم برای رویا هاشون جنگیدن!        #احمقهارو_معروف_نکنیم                      فاز اون 16 میلیون نفری ک دنیا جهان بخت رو فالو کردن اصلااااا نمیفهمم!!!                            ? are we too young for this                               آیا ما برای این خیلی کوچک نبودیم؟ !

مبارکه

من نمی‌خوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اووووووو تولد تولد تولدت مباااااارک💃💃💃

ایشالا ۱۲۰ ساله شی😘😍

حالا که داری امضامو میخونی یه لبخند بزن و لطفا یه صلوات هم برای معلم شدنم بفرست‌. مرسی😚❤           °°hj°°                                                                   الیزابت_باتوری                                           جیران_آماندی_جیران                                                                            اتتت

مبارکا 😍❤️من بیست و یکم تولدمه شاید بشه بدترین تولد برام دعا کنید💔😔

میشه برا خوشبختی و عاقبت بخیر شدن منو داداشم ی صلوات بفرستین ❤️😍 اگه امضامو دیدی و فرستادی حتما بهم بگو منم برات بفرستم ☺️

مرسی قشنگای من😙

     دهه هشتادی هایی ک براشون جک میساختن، صبور ترین نسل از آب در اومدن.اونا شاهد قتل هم نسل هاشون ب دست پدر،همسر یا برادر شون بودن!شاهد کرونا درست وسط آرزو هاشون بودن!اونا مجازی تحصیل کردن در حالی ک کنکور واقعی تو راه بود!ولی بازم برای رویا هاشون جنگیدن!        #احمقهارو_معروف_نکنیم                      فاز اون 16 میلیون نفری ک دنیا جهان بخت رو فالو کردن اصلااااا نمیفهمم!!!                            ? are we too young for this                               آیا ما برای این خیلی کوچک نبودیم؟ !
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز