2777
2789
عنوان

مادرشوهر

| مشاهده متن کامل بحث + 268 بازدید | 31 پست
اخه تکراری بود فردی ک راجبش حرف میزد۔چقد خودمو خر کنم😂دوباره تعریف کرد۔

مثل مادرشوهرمن

وقتی مثال طلاق میزنه مارو میگه

مثلا میگه اگه شما طلاق بگیرین فلان میشه 

یا من باردار بودم همش از مرگ بچه تو‌شکم مادر و سقط اینا حرف میزد

حاااالم از این زن کثیف بهم میخوره

دوست دارم بهش بگم ازت متنفرررررم زنیکه ....

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مثل مادرشوهرمن وقتی مثال طلاق میزنه مارو میگه مثلا میگه اگه شما طلاق بگیرین فلان میشه  یا من ...

وای من امروز داشتم فک میکردم کی مادرشوهرش انقد دیونس۔خوب پس وجود داره بازم

سقط کرده بودم زنگ زده بود سقطمو بروم بیاره انقد دلم شکست۔همش دلمو میسوزونه

اخه تکراری بود فردی ک راجبش حرف میزد۔چقد خودمو خر کنم😂دوباره تعریف کرد۔

شاسد ناراحت میشه و بهت میگه و میخاد باهات درددل کنه منو مامانمم یهو می بینی سر طلاق یکی ناراحت میشیم و هی به دفعات درموردش حرف می‌زنیم شاید ایشونم اینجوری میگه و منظورش اینه که مواظب باشین زندگیتون خراب نشه 

فقط 8 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
زندگی از مرگ پرسید چرا همه عاشق من هستند و از تو متنفرند؟؟ گفت چون تو یک دروغ زیبایی و من یک حقیقت تلخ🖤
شاسد ناراحت میشه و بهت میگه و میخاد باهات درددل کنه منو مامانمم یهو می بینی سر طلاق یکی ناراحت میشیم ...

من عادی رفتار کردم حتی چن ی سوالم پرسیدم ب پشمم گرفتم😂بعد دید ب برام مهم نیس رفت سر ی موضوع چرته دیگ گف فلانی فامیلمون دیونس باز خودمو زدم اونراه۔اخر دیووونه شد دید عکس العمل ندارم یهو عصبی شد بیخودی ابروهاشو بالا پایین کرد

ن دنبال عصبانی شدن منه این زنه کلا اینجورین بعدک ناراحت میشه طرف میگه وا من ک چیزی نگفتم مدلشونه

وای من امروز داشتم فک میکردم کی مادرشوهرش انقد دیونس۔خوب پس وجود داره بازم سقط کرده بودم زنگ زده بو ...

برمنم یه خارج از رحم‌باردارشدم سه سال پیش.همه جا میگف بس که عروسم‌کم‌تحرکه وزیاد می شینه 

اونم بد‌میشینه برهمین سقط شددرحالیکه من دوشیفت کار میکردم وخونه م هم‌تمیز بودوغیره 

یکی نبود بگه اخه زنیکه خارج از رحم که جنین میره تو لوله رشد میکنه چه ربطی به تحرک‌داره بعدشم که دوسال بچه دار نشدیم تن تن به شوهرم زنگ میزد میگف رفتین بچه بکارین !!!!!

هیچ وقت حرفای مثل تیرش یادم‌نمیره

یا روزی که منو عمل کردن ۱۸ اسفند بود وحالی ازم نپرسیدن وخیلی کوچیکم کردن از ته دلم اه کشیدم و فرداش باشوهرم اومد منو مرخص کنن برگشت گف اخه فک کردم بچه تو بغلته داری میایی!!!!


چوب خدا صدا نداره سال بعدش برادر جوانش ۱۸ اسفند فوت کرد

به خدا قسم من یه دنیا ازفوت‌برادرش ناراحت شدم ولی یه لحظه گفتم نباید دل کسی رو بشکنی


تو بودی چی میگفتی اگه مثلا فک میکردی منظورش باتوعه

مادرشوهرم کلا پرحرفه حرفی هم بزنه میذارم ب حساب سن بالا و سواد کمش ماها ک تحصیل کرده ایم نباید خودمونا پای اونا بذاریم من فقط گوش میدادم 

برمنم یه خارج از رحم‌باردارشدم سه سال پیش.همه جا میگف بس که عروسم‌کم‌تحرکه وزیاد می شینه  اونم ...

واخدا ازشون نگذره۔با اینک میدونم از حسودیشونه ولی باز ادم ته دلش خیلی ناراحت میشه

مادرشوهرم کلا پرحرفه حرفی هم بزنه میذارم ب حساب سن بالا و سواد کمش ماها ک تحصیل کرده ایم نباید خودمو ...

منم گوش دادم و حتی ی سوالم کردم😂ولی میام خونه هی خودخوری میکنم ک چرا لالی اخه ی چیزی بگو

منم گوش دادم و حتی ی سوالم کردم😂ولی میام خونه هی خودخوری میکنم ک چرا لالی اخه ی چیزی بگو

کم کن رابطتو باش تا راحت باشی از حرفاش ..هروقت دیدیش یه گوشت در باشه یکیش دروازه ...خودخوری نکن ک تهش هیچی نداره برات جز مریضی برای خودت العان ک نشون نمیده 

اره دیگ بیشتر نگران خودمم حس میکنم اسیب میزنم ب خودم

من طبقه بالا مادرشوهرم هستم همش صداشون توی گوشمع ۳۰ سالمه ولی اندازه یک خانم ۵۰ ساله مریضی ب جونمه همش ب خاطر غصه خوردنه میدونم همش امیدم ب اینه ک میرم از اینجا انشالله وبی تنها کاری ک از پسم میاد اینه ک تاجایی ک بتونم رابطه ندارم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792