2777
2789
عنوان

کمک😭😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 260 بازدید | 17 پست
و اینکه اگه شما مشکل انعقادی داری من با نگاه کردن به پستتون حدس زدم حتما قبل اینکه اقدام به بارداری ...

اره عزیزم خودم میخورم سرخورد آسپرین ۸۰ . ولی پزشک نگفته خودم میخورم ‌ تو رو خدا برام صلوات بفرست این ماه لتروزول خوردم انشالله جواب بگیرم 

اره عزیزم خودم میخورم سرخورد آسپرین ۸۰ . ولی پزشک نگفته خودم میخورم ‌ تو رو خدا برام صلوات بفرست این ...

عزیزم من تنها چیزی که متوجه شدم اینه استرس بدترین چیزیه منم اونوقت استرس زیاد داشتم یعنی خونه مادرشوهر زندگی میکردم شرایط خوبی نبود ودقیقا زمانهایی که بدترین استرس را داشتم اون اتفاق برام میفتاد شما هم خیلی مراقب باش و اصلا استرس نداشته باش حتی فکر اینکه باردار میشی یا نه تا به سلامتی بگذرونی کلا خودت را مشغول کاری کن که یادت بره و اینکه منم دکترم بهم گفت وقتی سقط داشتی مشکل نازایی نداری خدا را شکر شما هم همینطور مشکل نداری پس بیخود استرس نگیر فقط تا آزمایشا مثبت شد برو دکتر و آنوکسا را شروع کن منم برات دعا میکنم انشاالله همین ماه بمن پیام بدی و خبر بارداریت را بدی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز