2777
2789
عنوان

روز زن کی بود.

73 بازدید | 8 پست

اینهمه عکس میزارین کادو کادو من هیچ نمیدونم کی هست 

آدم باید یکیو داشته باشه که خودشو بخاطرش جمع و جور کنه،پولاشو جمع کنه،پس انداز کنه،هدیه بخره،یه کارایی رو انجام نده یه اخلاقایی رو ترک کنه،نه ازترسش باشه ها فقط بخاطر وجود خود طرف باشه،اینجوری که بشه دیگه رابطه  شیرین میشه نه زجر آور،یکیو که پیدا کردین که این حسارو بهش داشتید ترکش نکنید...تو همون آدمِ زندگی منی محمدجانم💙باتو بود که فهمیدم آدم چقد میتونه خوشبخت باشه با تو بود که فهمیدم از ته دل خندیدن یعنی چی خودت که میدونی من وقتی پیش توام چقد خنده هام واقعیه فقط امیدوارم یه روزی نباشه که تو نباشی و من تو این دنیا باشم..... یا باب الحوائج سر سفره عقد به خودت توکل کردم خودت هوای من و همسرم و زندگیمو داشته باش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فرداس

اینایی که عکس میذارن احتمالارفتن پیشواز😐

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
اره بعد اون وقت میگن تو متاهلی هیچی نیست😏 پس اینا که کادو گرفتن کین پس

خخخ

آدم باید یکیو داشته باشه که خودشو بخاطرش جمع و جور کنه،پولاشو جمع کنه،پس انداز کنه،هدیه بخره،یه کارایی رو انجام نده یه اخلاقایی رو ترک کنه،نه ازترسش باشه ها فقط بخاطر وجود خود طرف باشه،اینجوری که بشه دیگه رابطه  شیرین میشه نه زجر آور،یکیو که پیدا کردین که این حسارو بهش داشتید ترکش نکنید...تو همون آدمِ زندگی منی محمدجانم💙باتو بود که فهمیدم آدم چقد میتونه خوشبخت باشه با تو بود که فهمیدم از ته دل خندیدن یعنی چی خودت که میدونی من وقتی پیش توام چقد خنده هام واقعیه فقط امیدوارم یه روزی نباشه که تو نباشی و من تو این دنیا باشم..... یا باب الحوائج سر سفره عقد به خودت توکل کردم خودت هوای من و همسرم و زندگیمو داشته باش

[QUOTE=] به من امروز گفته شد پیشاپیش روز زنت مبارک [/QUOTE]


خب دیگه پیش پیش تبریک گفتن .فردااصلشه 

خیلیاامروزکادوگرفتن

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز