2777
2789
عنوان

بغل

102 بازدید | 0 پست

میدونید چرا بغل کردن چرا حس خوبی به آدم میده؟

چون تو سمت راست بدن ؛

قلب وجود نداره و جاش خالیه ولی وقتی یکی و دوست داری و بغلش میکنی

قلبش اون جای خالی و پر میکنه و انگار تو صاحب دوتا قلب شدی



روز جهانی بغل مبارک♥️

.

چندین نفر از این کاربری استفاده میکنن پس مچ نگیرید بعضی هاشونم از سمت مامانشون میان پس نگید تو این سایت چیکار میکنی ما خودمون روی فرزندمون نظارت داریم ممنون
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بچه دار شدن 😐

hana1996 | 23 ثانیه پیش

در آمد هرزه ها

leill | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز