تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان #حق.........😂💔 | مشاهده متن کامل بحث + 590 بازدید | 78 پست :) 1400/10/30 | 13:52 8 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 والا بیدخودی واسه یه چیز الکی شورشو در اورده بهش بگو چرا واسه چیزی که اتفاق نیوفتاده و قرار نیس بیوفته هم خودتو اذیت میکنی هم منو؟بالاخره تو بحث یکی باید کوتاه بیاد دیگه :)
آی_واز_قنبر عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 3250 بهش بگو چرا واسه چیزی که اتفاق نیوفتاده و قرار نیس بیوفته هم خودتو اذیت میکنی هم منو؟ بالاخره تو بح ... من نمیدونم چرا این همه یه چیزه کوچیک و بی اهمیتو این همه مسخره بزرگ میکنه خجالت بکش ای قنبرین خوی 🩴
آی_واز_قنبر عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 3250 حیف نیس؟😕 چیکار کنم نگا رفتارشو ☹ خجالت بکش ای قنبرین خوی 🩴
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 من نمیدونم چرا این همه یه چیزه کوچیک و بی اهمیتو این همه مسخره بزرگ میکنه واقن اخه الکیهنه اتفاق میوفته نه قراره که اتفاق بیوفتهحساسیتش زیادهولی فعلن شما کوتاه بیا همینی که گفتم بگو😕💔 :)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 چیکار کنم نگا رفتارشو ☹ برو بعد که تموم شد از دلش دربیاریا این که با حرف یه جوری راضیش کن😣 :)
آی_واز_قنبر عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 3250 برو بعد که تموم شد از دلش دربیار یا این که با حرف یه جوری راضیش کن 😣 انقده یه دندنه و لوسه این بشر یه زبونیم دارههه کسی چارش نمیکنهمن نمیدونم الان چشههههههههعذایه منو دارع ؟ خجالت بکش ای قنبرین خوی 🩴
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 انقده یه دندنه و لوسه این بشر یه زبونیم دارههه کسی چارش نمیکنه من نمیدونم الان چشهههههههه ع ... منم میخام😣ار دیگه غیرتش زده بالا=/😕 :)
آی_واز_قنبر عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 3250 منم میخام😣 ار دیگه غیرتش زده بالا=/😕 نه بابا نمخوای اری گنا داره 😂خو من الان چیکار کنمممممم لغو کنم کلاسو ؟ از یه طرف میگه مشکلی ندارماز یه طرف سه روزع عزاداری میکنه خجالت بکش ای قنبرین خوی 🩴
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 نه بابا نمخوای اری گنا داره 😂 خو من الان چیکار کنمممممم لغو کنم کلاسو ؟ از یه طرف می ... واس اری نه بقیهنه پشیمون میشینبنظرم برو ولی دیگه نگو یه بار گفتی دیگه.حاالا بعدش اشتی کنین :)
آی_واز_قنبر عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 3250 واس اری نه بقیه نه پشیمون میشین بنظرم برو ولی دیگه نگو یه بار گفتی دیگه. حاالا بعدش اشتی کنین هعی بش اگه فصلو تموم کنم. فعلا که با کارایه این هیچ دل و دماغ ندارم 🙁 خجالت بکش ای قنبرین خوی 🩴
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 هعی بش اگه فصلو تموم کنم. فعلا که با کارایه این هیچ دل و دماغ ندارم 🙁 میفهمم :)