2789
عنوان

میخوام جدا شم😔

1199 بازدید | 91 پست

ی نوزاد هم دارم میدونم سخته اما واقعا دیگه تحمل ندارم 

همش با حرفای همسرم فک میکنم براش کم هستم چون ایرادای الکی میگیره

اون خودش قبل ازدواج با خیلی دخترا بوده ولی من واقعا حتی ب پسری فکر هم نکردم سرم تو کتاب و درسام بودم از رابطه با مردها کم میدونستم 

همش میگه تو سنگ هستی دلبری و لوندی نداری و...

دیشب رفتیم سینما فیلم گشت ارشاد اون وقت میگه ریحانه پارسا معلومه دختر لوندیه و گرمه و..کلی تعریف زیباییش و..

اصلا فکر دل منم نمیکنه یا از کسای دیگه تعریف میکنه 

بهش میگم خب با همون دوس دخترای پلنگت ازدواج میکردی 🙄

من خیلی سعی میکنم خیلی روانشناسی در این زمینه خوندم اما نمیشه انگار ب قول دیگران باید تو ذات باشه 

دیشب دیگه واقعا با داد و بیداد گفتم من نمیتونم من قدرتشو ندارم اون طور که تو میخوای باشم 

با این حرف خودمو خرد کردم

ببخشید زیاد شد


خدا دستمو بگیر💙همیشه باهام باش💚

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قبل از بدنیا اوردن بچت نفهمیده بودی همچین اخلاقی داره؟ چرا اون بچه رو آوردی؟ الان تکلیف اون چی میشه؟

دیوانه و دلبسته اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش /یک لحظه نخور حسرت آن را که نداری/راضی به همین چندقلم مال خودت باش 
ازش بپرس اگه دوست داره بمون باهاش

معلومه بخاطر بچمونم شده دروغ میگه خیلی دوسش داره 

حس میکنم اگر دوسم داشت این کار رو نمیکرد

خدا دستمو بگیر💙همیشه باهام باش💚
قبل از بدنیا اوردن بچت نفهمیده بودی همچین اخلاقی داره؟ چرا اون بچه رو آوردی؟ الان تکلیف اون چی میشه؟

نه واقعا خیلی عوض شده قبلا اینجوری نبود

خدا دستمو بگیر💙همیشه باهام باش💚
قبل از بدنیا اوردن بچت نفهمیده بودی همچین اخلاقی داره؟ چرا اون بچه رو آوردی؟ الان تکلیف اون چی میشه؟

گفتم مبخوام جدا شم از ته دلم نبود 

باید بخاطر بچم بمونم اینم زندگیم...

خدا دستمو بگیر💙همیشه باهام باش💚

آرایش کن لباس خوابای خوشکل بپوش به خودت برس بلکه آروم تر شد بخاطر بچت اما اینی که تو میگی آدم نیست

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز