سلام شبتون بخیر
بچه ها من تصمیم گرفتم کتابایی که میخونم اون بخش هایی ک حس میکنم قشنگن و قابل فکر کردن براتون تاپیک بزنم عکسشو بزارم
تحت همین عنوان یک لقمه کتاب چون از نظر من کتاب غذای روحه...
امیدوارم مفید باشه🤗🌱
خب این جمله خیلی منو به فکر فرو برد
تا وقتی مرگ نباشه ما قدر زندگی رو نمیدونیم
تا وقتی درد نباشه قدر سلامتی رو نمیدونیم
تا وقتی گریه نباشه قدر دان خنده نیستیم
یک رابطه ی علت و معلول که بهم معنا میبخشند
با این دید چقدر راحت تر از پس بک سری مشکلات بر میایم...🌱🌼☀
