2777
2789
عنوان

بچم خیلی ترسید😔

395 بازدید | 33 پست

ما همیشه زود میخوابیم

حالا امشب نمیدونم چرا پسرم نمیخوابید ولی من خوابم برد😔

بمیرم براش رفته بود اشپزخانه نون برداره برق ها رفت😭

بچم تا صدا زد من پریدم

ولی همش میگفت مامان من خیلی ترسیدم😭

الان به زور خوابوندمش

😔


حالا خودم میترسم بخوابم دیگه😥😥😥😥

خوشا به سعادت هرکس که عمیقا احساس خوشبختی میکنه😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخی قربونش برم🥺

چن سالشع 

دخترتون رو جوری بزرگ کنید که شجاع باشه و به خودش تکیه کنه اگه این کارو نکنید ، کل زندگیش رو منتظر میمونه که مرد‌ها نجاتش بدن ...💮‹ شازده کوچولو پرسید: دوست داشتناتو میخوای ببری تو گور باهاشون چیکار کنی که ابرازشون نمیکنی؟! روباه گفت: من دیگه دوست داشتن ندارم.شازده کوچولو گفت: مگه میشه؟!روباه گفت: آره ...همه دوست داشتنامو دادم به یکی ولی اون گمشون کرد حالا هم هر جا دنبالشون میگردم پیداشون نمی کنم ... :) ›"‏شماهم حس میکنید این اواخر تحمل کردن ادمای اطرافتون سخت شده و همه روی مخن؟ حتی حس میکنم دیگه ادمایی که بهم نزدیک بودنم مثل قبلا نیستن🥲.""میدونید علت گریه ی بی اختیار چیه؟«اینه که بدنمون درحال مبارزه با چیزاییه که ذهن و قلبمون نمی تونن اون ها رو توجیه کنن!»😄"حدود یک سال خواننده خاموش بودم😇اینجا هیچکس،دیگری رو نمیشناسه و همه داریم از فرسنگ ها دورتر باهم حرف میزنیم و نظراتمون رو منتقل میکنیم پس بیایید باهم مهربون باشیم🌻☘
دوسال و ۱۰ ماه

اخی عزیزم

دلداریش بده بگو ازهیچی نترس من پیشتم

دخترتون رو جوری بزرگ کنید که شجاع باشه و به خودش تکیه کنه اگه این کارو نکنید ، کل زندگیش رو منتظر میمونه که مرد‌ها نجاتش بدن ...💮‹ شازده کوچولو پرسید: دوست داشتناتو میخوای ببری تو گور باهاشون چیکار کنی که ابرازشون نمیکنی؟! روباه گفت: من دیگه دوست داشتن ندارم.شازده کوچولو گفت: مگه میشه؟!روباه گفت: آره ...همه دوست داشتنامو دادم به یکی ولی اون گمشون کرد حالا هم هر جا دنبالشون میگردم پیداشون نمی کنم ... :) ›"‏شماهم حس میکنید این اواخر تحمل کردن ادمای اطرافتون سخت شده و همه روی مخن؟ حتی حس میکنم دیگه ادمایی که بهم نزدیک بودنم مثل قبلا نیستن🥲.""میدونید علت گریه ی بی اختیار چیه؟«اینه که بدنمون درحال مبارزه با چیزاییه که ذهن و قلبمون نمی تونن اون ها رو توجیه کنن!»😄"حدود یک سال خواننده خاموش بودم😇اینجا هیچکس،دیگری رو نمیشناسه و همه داریم از فرسنگ ها دورتر باهم حرف میزنیم و نظراتمون رو منتقل میکنیم پس بیایید باهم مهربون باشیم🌻☘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز