2777
2789
عنوان

یه زنه دزد کثیف

341 بازدید | 30 پست

اومده فروشگاهمون دزدی کرده(گوشت دزدیده)

حالا من صندوق بودم یادم نیست ک چی دزدیده تا ب صاحبکارم بگمش از رو فاکتور پیداش کنن🥺🥺🥺

دارم از خجالت آب میشم

خدا نسلشونو منقرض کنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولی من دلم براش سوخت ☹

خدا نسل اونایی رو برداره که مردمو به این روز انداختن 

همه رو میبخشم جز اونی که تو نی نی سایت به بقیه میگه : واقعا دغدغه ات اینه ؟ 🤨 ولمون کن امپراطور پردغدغه :/ فرید 24 ساله از تبریز که شکست عشقی خوردی واسه چی درخواست دوستی میدی؟ فک کردی من دلداریت میدم ؟ من فقط به اکست تبریک میگم بچه جون ... manammaman چهل و شش ساله که تاپیکای مذهبی میزنی از تو بعیده ، هدفت از درخواست دوستی چیه؟ .... morتضی هول اعظم که تو امضات نوشتی برات مجرد و متاهل فرقی نمیکنه خاک تو سرت .... حامدs سی و چهار ساله ، فوق لیسانست بخوره تو سرت جای اینکارا برو سرکار پول دربیار بتونی اسم خودتو بذاری مرد .... ali sxsx سی ساله ارشد مکانیک که تاپیک زدی به خواهرزادت مشاوره دادی و حیف شارژت فک کردی دخترا درخواست گداگشنه ای مثل تو رو قبول میکنن ؟ mohamad7373 سی و یک ساله فووق دیپلم شهرو آباد کردی اینقدرررر درخواست دادی که تو کامنتای تاپیکات جای نظر همه نوشتن : جون جدت درخواست نده ... کاربر مرد هول زنجانی هستی ؟ نه زنجانی نیستم توام سعی کن آبروی همشهریاتو نبری با هول بازیت بدبختای خدا زده

کارشو تایید نمیکنم ولی شاید مجبور بوده😔

به نظرم همه‌ی ما باید این شعر مولانا رو سرلوحه‌ی زندگیمون قرار بدیم   هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر..آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم ..هر لحظه که می کوشم در کارکنم تدبیر..رنج از پی رنج آیدزنجیر پی زنجیر ..

یطرفه قضاوت نکن 

مشکل از جایه دیگس 

نمیگم کارش درسته اصلا 

ولی شاید خیلی وقته نخورده مشکلیِ که باید ریشه یابی بشه و اساسی حل بشه

دوربین نداره فروشگاهتون

صبام...⚖سوالِ حقوقی داشتین در خدمتم⚖می دانم اگر قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم، دنیا تمام تلاشش را می‌کند تا مرا در شرایط او قرار دهد تا به من ثابت کند در تاریکی، همه‌ی ما شبیه یکدیگریم...
تو فروشگاه افق کوروش..۳نفر بیشتر نبودیم..دزدیده فرار کرده

ببخشید ولی شما سه تا نقش دسته بیل داشتین؟

چطور نقهمیدین؟!

واحد اندازه گیری خوشبختی : نفس های مادر بر ثانیه             کاربری توسط دوتا دوست که شبیه خواهرن اداره میشه❤❤❤

ما هم یه مدت مغازه داشتیم بدترین روزهای زندگیم بود واقعا یادم نمیره

تو شب شهادت نذری بار گذاشتیم یه مرده آمد گفت من این دوتا کیسه برنج میبرم نشون بدم و بیام 

تا رفتیم دنبالش گاز داد رفت 

خدا ازش نگدره

من بلند شدم زیر نذری خاموش کنم مامانم دعوام کرد نشست دعا خوندن 

مادرم بهترین آدم دنیاست الهی که دورش بگردم 

شده بود درد رو دلش سر بالا نکرد حتی گلایه کنه از دنیای آدما 

دلشوره ما بود دل آرام جهان شد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز