همسر گزارشگرم لطف کرده به مادرش خبر داده دیروز امتحان شهری قبول شدم مادرشم الان بهم میام تبریک فرستاده
نمیدونم چرا حس بدی دارم به این قضیه
احساس میکنم هر کاری میکنیم و هر اتفاقی تو خونه میافته همسرجان گزارش میده
الان نمیدونم جواب مادر شوهر چی بدم !هم بدم اومده هم نمیشه جواب نداد...
اون گزارش داده بود این کاش لااقل پیام تبریک نمیداد که حرص من بیشتر دربیاد 😡