بچه ها من تازگی با یه دختری دوس شدم توی تلگرام توی دردودلاش میگفت برادرش وقتی ۱۴سالش بوده خودشم وقتی نه سالش بوده به بدن خواهرش دست میده و لمسش میکرده حتی میگفت اذیت نمیشده و خوششم میومده ولی بزرگتر شده فهمیده چیکار کرده خیلی پشیمون شده برادرشم ولش کرده کلا و الان همچین کارایی نمیکنه ولی میگه هرچقدر برادرم میاد سمتم میخواد بام خوب باشه بم محبت میکنه من چندشم میشه ازش بدم میاد حتی میگفت انقدر ازش متنفرم وقتی بیمارستان بستری بود در حال مرگ بود این براش مهم نبود چش شده
بنظرتون چطوری بهش کمک کنم؟چی بگم؟ این همه نفرت بهش اسیب نمیزنه؟
از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم بهش گفتم گفت نمیخوام برم ب صورت حضوری پیش کسی دردو دل کنم نمیدونم والا هرچند وقت میاد دردو دل می ...
بهش بگید همین حرف ها رو هم به دکتر بگه.
من زیاد سر در نمیارم ، ولی شاید روی ازدواجش هم تاثیر بزاره. البته شاید.
بازم اصرار به مشاوره کنید
اگر هم راضی نشد خودتون تنهایی برید مشاوره بهش هم چیزی نگید.
ببینید شاید راهکار هایی به شما نشون داد
از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).