2777
2789
مشهد برف و باد و بارون و بورانه ببین😂

پنجره ها بازه افتابیه و گرمه هوای عیده ما دیگه کم کم برای عید دیدنا داریم برنامه ریزی میکنیم  

برای سلامتی مامانم صلوات مهمونم میکنی ؟ممنونتون میشم                                                                    خیلی دعا کردم ولی خواست خدا با دعای ما فرق داشت برای شادی روح مادرم دعا کنین لطفا 😔هیچوقت فکر نمیکردم اینو اینقد زود بگم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوزستان زمستون پدرمون در میاد البته کلا چهل پنجاروز بیشتر سرما نداریما تابستونم پدرپدرپدرمون در میاد از گررررما تخم مرغ بزار توماهیتابه با روغن بزار تو افتاب ده دقیقه بعد نهار امادست 

خدایا هم برای دشمنانم هم برای دوستانم هرآنچه را برایم آرزومیکنند اول درحق   خودشان مستجاب کن بعد برای من وفرزندانم 😍😅
اونجا اصلا نمیباره ؟؟ 

ن بابا الان پنج شیش ساله شیراز برف‌نیومد فقط یبار اوند اونم دقیقا دو‌دقیفه بعدش افتاب اومد

اوکیع   میگم اوکیع عه   بسه   از اون مگس بیخاصیتی که تحقریم کرد متنفرم ، توهم متنفر باش دلم خنک شه   ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پوست سفید

سمیه۵۶۹ | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز