حالم اصلا خوب نیست از دست شوهرمو خانوادش خیلی دلگیرم
این از شوهرم که هر چی پول دستش میاد خرج خانوادش میکنه اونم از مادرش که هر چی متلکه به من میندازه بعد شوهرم سکوت میکنه وچیزی نمیگه
دیگه از این زندگی نکبتی خسته شدم
از ساعت 8 اومده موبایل بدست تا الان هی میخنده هی حرف میزنه با دوستاش
الانم یکی زنگ زد رفت فوتبال بازی کنن
منم با بچه هام خونه تنهایی حوصلم سر میره تا میام اعتراض کنم ساکته انگار نه انگار که یکی داره حرف میزنه اگرم زیادی بگم داد میزنه
نمیدونم چکار کنم من نه همسرشم نه دوستش نه همزبونش
من این وسط چیکارش؟