2777
2789

مرغ ترش منظورته؟

در گاوبازی جایزه نفر اول به کسی تعلق میگیره که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده ،نه به کسی که با گاو درگیر شده،در زندگی هم وقتی گاوی به سمتتون میاد حتما کنار بکشید .!😏درگیری با گاوهای زندگی بی فایده است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میپزی سرخ میکنی با رب انار و زنجبیل و پیاز داغ ر

یه فنجون اب رو حرارت ملایم

عاشق شکلات و پاستیل 😋 افراد بی ادب ریپلای نمیشن پس فک نکن حق با توئه دلیلی نداره باهات بحث کنم حتی کامنتات دیگه خونده نمیشع 🙂دهه شصتی هستم 😍🌹 دخملم 🥰♥️🌹همسرم ♥️

نمیخواد درستش کنی اگه خواستگار نداشت میشه مرغ ترشیده

عکس پروفایلم حکیم خیراندیش هستند . ایشون پزشک و استاد دانشگاه طب سنتی هستند و تو روسیه و ارمنستان تحصیل کردند  و پسر نیوزیلندی رو که هیچ دکتری تو اروپا  نتونست درمان بکنه ایشون تو دوازده ساعت درمان کردند. ایشون فقط بیماری های لاعلاج میپذیرن . اگه وقت کردی برو تاپیک مزاج شناسیم ، مزاج شناسی رو از طریق لینک پست اول یاد بگیرید احیانا لینک باز نشد بگید لینک جدید براتون بذارم . این دوره مزاج شناسی، رایگان توسط خود حکیم خیراندیش تدریس شده است. مزاج شناس باشید😉 اللهم عجل لولیک فرج یا امام زمان همه چیز من همه دار و ندارم فدای وجود شما یا صاحب الزمان خیلی دوست دارم از ته دلم شما رو محکم بغل کنم دست هاتون رو ببوسم و بذارم روی چشمام تو همانند شعر موزونی هستی که مولانا بسراید و موذن زاده آن را بخواند😍                                                         
نمیخواد درستش کنی اگه خواستگار نداشت میشه مرغ ترشیده

وای🤣🤣🤣

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

از استارتر تاپیک پربازدید بپرس  تخصص مرغ دارن🤕🤕

نویسنده ها عشق را بزک کرده اند، زشت و زیبا کرده اند،به ان صورت داده اند. هوگو میگوید:بسیاری ادم ها اگر عشق را در داستان ها نخوانده بودند هرگز عاشق نمی شدند./ کاش میشد جایی در پس کوچه های این شهرِشلوغ تورا یافت…مثلا یک عصر دلنشنینِ بهاری، درکافه ای مشرف به رودخانه،هنگام خوردن قهوه ای تلخ چشم در چشم شویم../ یاالله احلامنا بین یدیک.. فحققنا   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  14 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش