2789
عنوان

لطفا😔

54 بازدید | 5 پست

حدود یکسال با مامانم قطع رابطه بودم ، الان حرف میزنم ، دعوا هم بین مامانم و همسرم بود که هر دوشون مقصر بودن ، الان حدود یک هفته میشه با مامانم حرف میزنم کلا زخم زبون بارم میکنه و... خلاصه تحمل میکنم ، در کل میدونم دوسم داره اما الویت اولش من نیستم خواهراش هستن و من با خاله هام رابطه ی خوبی ندارم چون مقصر اصلی دعوای مامانم و همسرم اونا بودن اما خب مادرم اینو مطلقا قبول نمیکنه و عیب های خواهراشو نمی بینه منم چیزی نمیگم دیگه ، موندم بین این دوتا ، همسرم بهم چیزی نمیگه اما مادرم گهگاه زخم زبون میزنه ، اول اینکه ممنون میشم یه چیزی بگید آروم شم و اینکه اگر مشاور تلفنی یا تو اینستاگرام مشاوری سراغ دارید که مشاوره میده ممنون میشم معرفی کنید

درکت میکنم😔🥀

خودتونو بزور تو دل کسی نچپونید از باسنش میزنید بیرون، از ما گفتن بود:)برام مهم نیست تو راجبم چی فکر میکنی.مهم اینه که من خودمو میشناسم، خودم میدونم چجور آدمیم، دوس دارم چجوری باشم، چجوری بگردم، باور کن نظراتت برای من مهم نیست.چون نظرای تو برای خودته و به من اصن مربوط نمیشه.،،چایی که سرد میشه روش آب جوش میریزن که گرم شه؛ چایی گرم میشه ولی کمرنگ میشه.رابطه ها ام اینطورین ، شاید بعد از یه دعوا یا جدایی دوباره باهم گرم شید ولی اون رابطه کمرنگ میشه ، هیچی دیگه مثل قبل نمیشه هیچی،،بعضی وقتا یه دونه انگشت وسط برای اینکه طرف بدونه چه حسی داری کافی نیست. واسه همینه که دوتا دست داری:)‌‌‌،، برای عاشق شدن ، دوست داشتن کافی نیس اندکی خریت به علاوه گذشت به میزان لازم هم باید بهش اضافه کرد:) ‌تو رابطه‌ای که قراره همش اشتباهات طرفتو ببخشی، یه بار خودتو برای انتخابِ اشتباهت ببخشو تمومش کن‌‌،، 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام .

طبق ایات .روایات و قران اگر پدر و مادر دارید به انها اوف نگویید .اق والدین بسیار سخته .اگه احترامش نگه نداری عاقبت بخیر نمی شی و روی بچه هایت هم اثر میگذاره .پیامبر میگه حتی اگه پدر و مادرت کافر باشند وطیفه تو احتدام به انهاست .نگاه محبت امیز به پدر و مادر ثوابه .و ....

اگه حرفهام رو دوست داری و قبول داری در خدمت هستم که بیشتر توصیح بدهم

سلام . طبق ایات .روایات و قران اگر پدر و مادر دارید به انها اوف نگویید .اق والدین بسیار سخته .اگه ا ...

حرفاتو قبول دارم اوف هم نگفتم فقط خودش گفت برو منم رفتم و بعد یکسال دوباره صحبت کردیم و حلالیت هم ‌طلبیدم ازشون ، الان مشکل من بین این دوتا موندنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز