2777
2789
عنوان

مشهدیا

17 بازدید | 1 پست

بیمارستان خاتم الانبیا چجوری وقت بگیرم 

تلفنی 8 نوبتدهی فعال میشه زنگ میزنی اشغاله 8:1 نوبتا پر میشه

سایت هم 10 فعاله تا میای نوبت بگیر رفرش کنی تکمیل میشه انگار ربات نوبت میگیره

شما میدونین چجوری باید نوبت گرفت یا شخصو میشناسین که بتونه کمک کنه مامانم چشمش خونریزی کرده و باید سریع عمل بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز