تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان چالش:/ | مشاهده متن کامل بحث + 3658 بازدید | 710 پست شات سرچ گوگل:/@یه،بنده،خدا @آی_واز_قنبر بذارین:/ :) 1400/10/25 | 14:44 6 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 خیلی تلاش کردم ۱۸ واسه زحماتم کمه😐💔 عا پس اگه تلاش کردی بالای ۲۰ میشی ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
ماه_تابانم عضویت: 1400/06/26 تعداد پست: 7649 اره دیگه هیچکسسس هیچکسسس قیافه یه منو مامان باباش😂💔👇 حالا شاید مامان باباش نصف زحمتای منو کشیده باشن ولی خب تورو شک دارم👀😶😐 هرچه در فهم تو آید...آن بود مفهوم تو!ツ
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عا پس اگه تلاش کردی بالای ۲۰ میشی به بیستم راضیم دیگه بالاش زیادی زیاده😂 :)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 حالا شاید مامان باباش نصف زحمتای منو کشیده باشن ولی خب تورو شک دارم👀😶😐 نمرات مجازیشو از من داره😂💔بازم شکی هس؟ :)
ماه_تابانم عضویت: 1400/06/26 تعداد پست: 7649 نمرات مجازیشو از من داره😂💔بازم شکی هس؟ اره😕تقصیر خودشهکتاب باز میکرد جلوش مث بلبل مینوشت😌 هرچه در فهم تو آید...آن بود مفهوم تو!ツ
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 اره😕تقصیر خودشه کتاب باز میکرد جلوش مث بلبل مینوشت😌 نا امید شدم از خودم🙁😂💔 :)
ماه_تابانم عضویت: 1400/06/26 تعداد پست: 7649 نا امید شدم از خودم🙁😂💔 اینکه مدارس باز شد از ارزوی خیر من بود برای اینکه دیگ ازموناشو ندی و خودش بخونه😌😂 هرچه در فهم تو آید...آن بود مفهوم تو!ツ
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 اینکه مدارس باز شد از ارزوی خیر من بود برای اینکه دیگ ازموناشو ندی و خودش بخونه😌😂 بیاد بخوونه چی گفتم پارم میکنه😂🙁💔 :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 همین؟ دیگه چیزی نگفت😐💔؟ ار همین.نه فق همینو گف:•| هیچ رب اکشنیم نشون نداد به پی ام مسافرت.چیکنم ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 ار همین. نه فق همینو گف:•| هیچ رب اکشنیم نشون نداد به پی ام مسافرت. چیکنم رسما پیچوند😐💔چرا؟💔=/تنها کاری که میشه کرد بنظرم همونو ریپ بزن نقطه بفرس😐💔 :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 رسما پیچوند😐💔چرا؟💔=/ تنها کاری که میشه کرد بنظرم همونو ریپ بزن نقطه بفرس😐💔 😂🤣خز نی؟ ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 😂🤣 خز نی؟ این که جواب نمیده خز تره بنظرم😐💔 :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 این که جواب نمیده خز تره بنظرم😐💔 یس یس افرین باااو ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀