تنها000 مدیر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عنوان چالش:/ | مشاهده متن کامل بحث + 3658 بازدید | 710 پست شات سرچ گوگل:/@یه،بنده،خدا @آی_واز_قنبر بذارین:/ :) 1400/10/25 | 14:44 6 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 ارزو یا یِِِِِِِِِِس یِِِِِِِِِِِس🙁😂💔 ارزو بخوره تو سرت بمنچه ارزو.یُس ّّیس ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 برو بگو صاحبش بیاد/:😑🐤 خودمم در انتظارم که بیاد ولی نمیاد لامصب😂💔اگه اومد چشم :)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 ارزو بخوره تو سرت بمنچه ارزو. یُس ّّیس مرسی مرسی💔😂ایشالا زودتر بیاد😐💔 :)
ماه_تابانم عضویت: 1400/06/26 تعداد پست: 7649 خودمم در انتظارم که بیاد ولی نمیاد لامصب😂💔اگه اومد چشم بچم و خرخون کردی رف😐🐤💔دوروز حواسم بش نبود معلوم نیس تو کدوم جوبی نشسته داره ریاضی حل میکنهخلاصه ک از دستش شکارم ناجور/:😑 هرچه در فهم تو آید...آن بود مفهوم تو!ツ
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 مرسی مرسی💔😂 ایشالا زودتر بیاد😐💔 شچی:/میگما اووم امتحانت تمومیده ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 بچم و خرخون کردی رف😐🐤💔دوروز حواسم بش نبود معلوم نیس تو کدوم جوبی نشسته داره ریاضی حل میکنه خلاصه ... نه بابا ارزو و درس؟😂💔جوب و ریاضی؟😂😂💔عمرا=/خوابه :)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 شچی:/ میگما اووم امتحانت تمومیده من نه ولی ارزو اره😂💔 :)
ماه_تابانم عضویت: 1400/06/26 تعداد پست: 7649 نه بابا ارزو و درس؟😂💔جوب و ریاضی؟😂😂💔عمرا=/ خوابه والا اونقدر ک از امتحاناش راضی بود احتمالا تو جوبه😐🐥ولی ایول باعث افتخار شد😌چ معنی داره من بیدار باشم اون خوابببب؟!😑 هرچه در فهم تو آید...آن بود مفهوم تو!ツ
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 من نه ولی ارزو اره😂💔 حقشه اون سگی:√|«عاای شاشی یه چیزی اومد ذهنم بیا پی ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 حقشه اون سگی:√|« عاای شاشی یه چیزی اومد ذهنم بیا پی چیو حقشه؟😂اون تمومه ولی من نه😂 :)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 والا اونقدر ک از امتحاناش راضی بود احتمالا تو جوبه😐🐥ولی ایول باعث افتخار شد😌 چ معنی داره من بیدا ... اخریارو که گند زد😂💔شت😂 :)
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 حقشه اون سگی:√|« عاای شاشی یه چیزی اومد ذهنم بیا پی چی😐💔 :)
یه،بنده،خدا عضویت: 1400/02/19 تعداد پست: 20073 چیو حقشه؟😂اون تمومه ولی من نه😂 عا :•|•| فککردم تو تمومی ک ۱. ممنون واسه بودنت تو سالی که گذشت ۲.آرزو واسه داشتنت تو سالِ جدید 🤍🫀
ماه_تابانم عضویت: 1400/06/26 تعداد پست: 7649 اخریارو که گند زد😂💔شت😂 واقعا؟😐خونش حلاله لنتی😑😑😑چندوقتهههه ب من پیام نداده ک بگهههه هرچه در فهم تو آید...آن بود مفهوم تو!ツ
تنها000 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/06 تعداد پست: 21662 عا :•|•| فککردم تو تمومی ک نه من بدبختم تازه اون امتحانییم که نتونستم بدم باید بدم😂💔 :)